احتمال حذف پورت لایتنینگ از آیفون در سال 2021


رسانه کلیک – اطلاعات جدیدی در اختیار رسانه ها قرار گرفته که به حذف پورت لایتنینگ از آیفون 2021 اشاره می کند. انتظار می رود این دستگاه فاقد هرگونه پورت باشد. تحلیلگر محصولات اپل، مینگ چی کو به تازگی اطلاعات جدیدی منتشر کرده است. بر اساس ادعای کو، بالاترین نسخه آیفون در سال 2021 فاقد […] نوشته احتمال حذف پورت لایتنینگ از آیفون در سال 2021 اولین بار...

رسانه کلیک – اطلاعات جدیدی در اختیار رسانه ها قرار گرفته که به حذف پورت لایتنینگ از آیفون 2021 اشاره می کند. انتظار می رود این دستگاه فاقد هرگونه پورت باشد.

تحلیلگر محصولات اپل، مینگ چی کو به تازگی اطلاعات جدیدی منتشر کرده است. بر اساس ادعای کو، بالاترین نسخه آیفون در سال 2021 فاقد پورت لایتنینگ است. در حقیقت این دستگاه تجربه یک گوشی هوشمند کاملا بی سیم را به کاربران منتقل می کند. در گذشته شاهد معرفی چنین محصولی بودیم. هنوز معلوم نیست این اسمارت فون چگونه شارژ می شود. از سال 2017 گوشی های اپل قادر به پشتیبانی از شارژ بی سیم Qi هستند.

اجبار کاربران به استفاده از شارژ وایرلس غیرمنطقی به نظر می رسد. برای مثال کاربران نمی توانند همه با خود پد شارژ حمل کنند و همچنین برای شارژ بی سیم یک گوشی هوشمند باید آن را روی پد قرار داد. با توجه به حضور پورت USB-C در آیپد پرو، احتمال استفاده از آن در آیفون های اپل نیز وجود دارد.

احتمال حذف پورت لایتنینگ از آیفون در سال 2021

احتمال حذف پورت لایتنینگ از آیفون در سال 2021

کو در گزارش جدید خود به گوشی آیفون SE2 پلاس اشاره کرده است. این دستگاه به نمایشگر 5.5 و یا 6.1 اینچی مجهز می شود که دارای یک برش کوچک است. این گوشی هوشمند فاقد سیستم فیس آیدی بوده و کاربران به سنسور اثر انگشت تعبیه شده در دکمه هوم دسترسی دارند. آیفون SE2 پلاس در نیمه اول سال 2021 از راه می رسد، البته اوایل سال آینده میلادی شاهد معرفی آیفون SE 2 خواهیم بود (احتمال رونمایی از آیفون SE 2 در اواخر مارس 2020).

Source: engadget

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو