کوالکام از امکان بروزرسانی درایور گرافیک چیپست‌های اسنپ‌دراگون 865 و 765 خبر داد


کوالکام از امکان بروزرسانی درایور گرافیک چیپست‌های اسنپ‌دراگون 865 و 765 خبر داد

کوالکام در دومین روز از همایش SnapDragon Summit در هاوایی، از قابلیت بروزرسانی درایور گرافیک پردازنده‌های موبایلی جدید خود خبر داد. امکان بروزرسانی درایور گرافیک، با پردازنده‌های اسنپ‌دراگون 865 و 765 آغاز شده و در پردازنده‌های بعدی کوالکام نیز شاهد این قابلیت‌ خواهیم بود. به گفته کوالکام کاربران قادرند بروزرسانی‌های درایور گرافیک را همانند دیگر...

کوالکام در دومین روز از همایش SnapDragon Summit در هاوایی، از قابلیت بروزرسانی درایور گرافیک پردازنده‌های موبایلی جدید خود خبر داد. امکان بروزرسانی درایور گرافیک، با پردازنده‌های اسنپ‌دراگون 865 و 765 آغاز شده و در پردازنده‌های بعدی کوالکام نیز شاهد این قابلیت‌ خواهیم بود. به گفته کوالکام کاربران قادرند بروزرسانی‌های درایور گرافیک را همانند دیگر نرم‌افزارها، به سادگی از پلی‌استور دریافت کنند.

کاربران دسکتاپ با درایور گرافیک آشنایی بیشتری دارند. شرکت‌های NVIDIA و AMD، به طور مرتب درایورهایی برای کارت‌های گرافیک‌ خود عرضه می‌کنند که ضمن رفع باگ‌های موجود، به بهبود عملکرد عناوین جدید نیز کمک می‌کنند. دقیقاً به همین خاطر است که معمولاً درایورهای جدید را به هنگام عرضه بازی‌های بزرگ، مشاهده می‌کنید.

کوالکام در تلاش است تا این تجربه را به دنیای موبایل وارد کند. از طریق این ویژگی‌ کوالکام به جای صبر کردن تا زمان انتشار نسخه جدید سیستم‌عامل، قادر خواهد بود بهینه‌‌سازی‌های مورد نیاز را به صورت مرتب و با عرضه هر بازی جدید منتشر کند. امکان بروزرسانی درایور بخش‌های مختلف به صورت جداگانه، مدتی است که به اندروید اضافه شده و کوالکام نخستین شرکتی است که از مزایای این قابلیت استفاده می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بایدن: ایران به‌دنبال محو اسرائیل است