تلویزیون هوشمند نوکیا در کشور هند رسما رونمایی شد


رسانه کلیک – تلویزیون هوشمند نوکیا به صورت رسمی معرفی شد. این تلویزیون دارای پنل 55 اینچی با رزولوشن 4K UHD و رفرش ریت 60 هرتز است. نوکیا از اولین تلویزیون هوشمند خود در کشور هند رونمایی کرد. نوکیا 55CAUHDN از پنل 55 اینچی با رزولوشن 4K UHD بهره می برد. رفرش ریت این نمایشگر […] نوشته تلویزیون هوشمند نوکیا در کشور هند رسما رونمایی شد اولین بار در...

رسانه کلیک – تلویزیون هوشمند نوکیا به صورت رسمی معرفی شد. این تلویزیون دارای پنل 55 اینچی با رزولوشن 4K UHD و رفرش ریت 60 هرتز است.

نوکیا از اولین تلویزیون هوشمند خود در کشور هند رونمایی کرد. نوکیا 55CAUHDN از پنل 55 اینچی با رزولوشن 4K UHD بهره می برد. رفرش ریت این نمایشگر 60 هرتز بوده و حداکثر روشنایی آن به 400 نیت می رسد. این پنل دارای کنتراست 1200:1 است و زاویه دید آن به 178 درجه می رسد. نوکیا برای این تلویزیون خود از پنل ADS استفاده کرده که دارای تکنولوژی مشابه با IPS است.

این تلویزیون از HDR و دالبی ویژن پشتیبانی می کند. با توجه به حداکثر روشنایی 400 نیت نباید انتظار کیفیت بالایی در زمینه HDR داشته باشیم. سیستم صوتی مورد استفاده در آن توسط شرکت JBL تولید شده که از Dolby Audio و DTS Tru Surrond پشتیبانی می کند.

تلویزیون هوشمند نوکیا در کشور هند رسما رونمایی شد

تلویزیون هوشمند نوکیا در کشور هند رسما رونمایی شد

تلویزیون هوشمند نوکیا به یک پردازنده 4 هسته ای Cortex-A53 با فرکانس 1 گیگاهرتز مجهز شده که دارای پردازنده گرافیکی Mali-450 است. از سایر ویژگی های آن می توان به 2.25 گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی، بلوتوث 5.0، 3 پورت HDMI و 2 پورت USB اشاره کرد. نوکیا برای این تلویزیون سیستم عامل اندروید TV 9.0 در نظر گرفته که از کروم کست پشتیبانی می کند.

این محصول دارای طراحی جذابی بوده و حاشیه های کمی در اطراف صفحه نمایش آن به چشم می خورد. قیمت تلویزیون نوکیا برابر با 589 دلار اعلام شده است. از تاریخ 10 دسامبر می توان این تلویزیون را خریداری کرد.

Source: gsmarena

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انتظار