استاندار: سه هزار میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به صنایع همدان پرداخت شد


استاندار: سه هزار میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به صنایع همدان پرداخت شد

همدان- ایرنا- استاندار همدان با اشاره به عزم جدی دولت برای گره گشایی و رفع موانع صنایع گفت: از ابتدای امسال تا پایان آبان سه هزار میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به صنایع این استان پرداخت شد.

سید سعید شاهرخی شامگاه پنجشنبه در همایش تجلیل از صادرکنندگان برتر استان همدان افزود: ۷۰۰ میلیارد تومان نیز توسط آورده های صاحبان صنایع تامین شده است.

وی تاکید کرد: با پرداخت این تسهیلات بخشی از برنامه ریزی های سند سه ساله استان محقق شد.

شاهرخی اضافه کرد: در همین ارتباط ۳۶ واحد تولیدی تعطیل و نیمه‌ تعطیل استان به چرخه تولید بازگشته‌است.

استاندار همدان اظهار داشت: یگانه راه نجات کشور تقویت تولید و توسعه صادرات است و آمار صادرات رو به رشد همدان نشانه تحقق این مهم در منطقه است.

وی اضافه کرد: اولویت ما در استان توجه و حمایت از تولید و اقتصاد و معیشت مردم بوده و هست.

شاهرخی به تدوین سند سه ساله استان اشاره کرد و گفت: در این سند محورهای بسترسازی و حمایت از سرمایه گذاری های جدید را در اولویت قرار دادیم.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: در این سند برای ایجاد ۲۰ هزار شغل برنامه ریزی کردیم که تاکنون مطابق با برنامه پیش رفته ایم.

شاهرخی با اشاره به استخراج ۳۰ نوع ماده معدنی در همدان گفت: خام فروشی آفت بخش معدنی استان شده که برای ارزش افزوده دادن به این منابع کارهای خوبی صورت گرفته است.

وی یادآوری کرد: با همه قوا و توان از بخش خصوصی دفاع می کنیم و شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی با این هدف به طور مستمر برگزار می شود.

استاندار همدان به فعالان اقتصادی اطمینان خاطر داد دستگاه های دولتی در کنار آنها هستند اگر چه گلایه و نواقصی وجود دارد اما جبران می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند