واکنش متحد پنج بانک بزرگ کشور به خبر لو رفتن اطلاعات کاربرانشان: تکذیب می‌کنیم!


پنج بانک سپه، ملت، تجارت، سرمایه و قوامین در واکنش به دست به دست شدن خبر نشت اطلاعات کاربرانشان در شبکه‌های اجتماعی، همگی این اخبار را بی‌اساس دانسته و اعلام می‌کنند اطلاعات مشتریان همچنان دارای امنیت کافی است. به گزارش پیوست، هر چند هنوز هیچکدام از این بانک‌ها به صورت رسمی بیانیه‌ای در این زمینه منتشر نکرده‌اند اما...

پنج بانک سپه، ملت، تجارت، سرمایه و قوامین در واکنش به دست به دست شدن خبر نشت اطلاعات کاربرانشان در شبکه‌های اجتماعی، همگی این اخبار را بی‌اساس دانسته و اعلام می‌کنند اطلاعات مشتریان همچنان دارای امنیت کافی است.
به گزارش پیوست، هر چند هنوز هیچکدام از این بانک‌ها به صورت رسمی بیانیه‌ای در این زمینه منتشر نکرده‌اند اما طی پیگیری‌های خبرنگار پیوست هر کدام از آنها این خبر را تکذیب کردند.
این در حالی است که بنا به شنیده‌ها، هم‌اکنون پلیس فتا و افتای ریاست‌جمهوری در حال پیگیری اطلاعات منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی برای شناسایی منبع این خبر و دلیل همه‌گیر شدن آن هستند. ورود احتمالی افتای ریاست‌جمهوری به این بحث از آن رو حایز اهمیت است که ظاهرا شواهدی وجود دارد که برخی از افراد با دردست داشتن اطلاعاتی سعی در نمایش لو رفتن اطلاعات بانک‌ها دارند.
در شرایط فعلی به صورت غیررسمی از سوی مسئولان بانکی تاکید شده اطلاعات منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی هیچ ارزشی ندارد و بیشتر به منظور ایجاد ترس در میان مشتریان بانک‌ها منتشر شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403