از صحبت در مورد عادل تا فاش کردن دلایل مهاجرت: نخستین اظهار نظر مزدک میرزایی مقابل دوربین ایران اینترنشنال


مزدک میرزایی در واکنش به حرف‌وحدیث‌های پیرامونش گفت: بیشتر از ۲۰ سال در شبکه سه کار کردم؛ دوستانی آن‌جا دارم که دلم برای خیلی‌هایشان تنگ شده و درست نیست پشت سر کسی بدگویی کنم.به گزارش...

مزدک میرزایی در واکنش به حرف‌وحدیث‌های پیرامونش گفت: بیشتر از ۲۰ سال در شبکه سه کار کردم؛ دوستانی آن‌جا دارم که دلم برای خیلی‌هایشان تنگ شده و درست نیست پشت سر کسی بدگویی کنم.
به گزارش خبرورزشی، مجری و گزارشگر سابق صداوسیما که حالا در شبکه فارسی‌زبان مقیم انگلیس مشغول به کار شده، برای اولین بار پس از مهاجرت، درباره ابهامات و شایعات پیرامون خود توضیحاتی داد که گزیده‌ای از آن را در ادامه می‌خوانید:
از صحبت در مورد عادل تا فاش کردن دلایل مهاجرت: نخستین اظهار نظر "مزدک میرزایی" مقابل دوربین ایران اینترنشنال

* جدایی من از تلویزیون ایران یک تصمیم کاملاً حرفه‌ای بود. در ایران خیلی تلاش کردم و نیرو گذاشتم و به نحو احسن کار کردم و کم نگذاشتم. متاسفانه اتفاقاتی که رخ داد جالب نبود.

* بیشتر از ۲۰ سال در شبکه سه کار کردم؛ دوستانی آن‌جا دارم که دلم برای خیلی‌هایشان تنگ شده و درست نیست پشت سر کسی بدگویی کنم. فقط همین را بگویم که با عادل خوب کاری نکردند و آن رفتارها با عادل را هضم نمی‌کنم.

* برنامه نود روزبه روز قوی‌تر شد. هر هفته تلاش می‌کردند و حالا خیلی از آن‌ها بیکار شدند. هیچ کاری ندارند و نمی‌توانم فکر کنم خانواده‌ای که درآمدی داشته حالا نداشته باشد.

* من دو مجموعه قبلا کار کردم؛ مجموعه داربی‌ها با ۳۶ قسمت و بعد یک مستند تیم ملی؛ این‌ها در تهران هستند و مشکلی برایشان پیش نیامده و به آرشیو بازگشت داده شدند.

* دو مجموعه ۱۳ قسمتی درباره تاریخچه باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس کار کردم که تقریبا ۹۰ درصد آن تصویربرداری شد؛ با ۷۳ نفر از بزرگان فوتبال ایران که لطف کردند و در برنامه ما حاضر شدند و منت گذاشتند. تصاویر آرشیوی داشتیم و با آن‌ها گفت‌وگو کردیم.


* شخصا ۵ بار به آرشیو صداوسیما رفتم و فقط یک بازی پرسپولیس و پاس را در اختیار من گذاشتند؛ بازی‌ای مربوط به سال ۵۶ که صفر - صفر مساوی هم شد و هیچ چیزی نداشت. این‌ها همه در هارد تهران هستند. می‌توانند به دوستان مراجعه کنند و این مصاحبه‌ها را دریافت کنند و هیچ مشکلی برایش پیش نیامده است؛ من اصلاً یک هارد هم با خودم نیاوردم.

* این مستند تاریخچه‌های پرسپولیس و استقلال را چندبار ادیت و مونتاژ کردیم و در اختیار شبکه مستند قرار دادم اما می‌گفتند دوست داریم طور دیگری پخش شود. بالاخره خسته شدم و گفتم نمی‌توانم؛ تغییراتی می‌خواستند که من دوست نداشتم؛ و بدون سر و صدا کنار کشیدم.

* پنج، شش نفر از حاضران در برنامه تاریخچه دربی، روزنامه‌نگاران حرفه‌ای و بزرگان فوتبال ایران بودند. که از آن بین جعفر کاشانی دیگر در میان ما نیست. خدا رحمتش کند.

* هیچ‌وقت اینستاگرام نداشتم. از بس حساب فیک ساختند و از قول من دروغ نوشتند، مجبور شدم به تازگی صفحه رسمی بسازم. هیچ کدام از نقل قول‌هایی که تا به حال در فضای مجازی منتشر شده، برای من نبود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403