استاندار: 36 واحد تعطیل همدان به چرخه تولید بازگشت


استاندار: 36 واحد تعطیل همدان به چرخه تولید بازگشت

همدان- ایرنا- استاندار همدان با اشاره به عزم جدی دولت برای گره گشایی و رفع موانع صنایع گفت: 36 واحد تولیدی تعطیل و نیمه‌ تعطیل استان به چرخه تولید بازگشته‌است.

سید سعید شاهرخی شامگاه پنجشنبه در همایش تجلیل از صادرکننده های برتر استان با اشاره به تحریم های ظالمانه گفت: راه نجات کشور تقویت تولید و توسعه صادرات است و آمار صادرات رو به رشد همدان نشانه تحقق این مهم در منطقه است.

وی اضافه کرد: اولویت ما در استان توجه و حمایت از تولید و اقتصاد و معیشت مردم بوده و هست.

شاهرخی به تدوین سند سه ساله استان اشاره کرد و گفت: در این سند محورهای بسترسازی و حمایت از سرمایه گذاری های جدید را در اولویت قرار دادیم.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: در این سند برای ایجاد ۲۰ هزار شغل برنامه ریزی کردیم که تاکنون مطابق با برنامه پیش رفته ایم.

شاهرخی با اشاره به استخراج ۳۰ نوع ماده معدنی در همدان گفت: خام فروشی آفت بخش معدنی استان شده که برای ارزش افزوده دادن به این منابع کارهای خوبی صورت گرفته است.

وی یادآوری کرد: با همه قوا و توان از بخش خصوصی دفاع می کنیم و شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی با این هدف به طور مستمر برگزار می شود.

استاندار همدان به فعالان اقتصادی اطمینان خاطر داد دستگاه های دولتی در کنار آنها هستند اگر چه گلایه و نواقصی وجود دارد اما جبران می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس