پیشکسوتان دفاع مقدس پیروان راستین وفای به عهد و جوانمردی هستند


پیشکسوتان دفاع مقدس پیروان راستین وفای به عهد و جوانمردی هستند

تهران- ایرنا- فرمانده تیپ 65 نوهد گفت: پیشکسوتان عرصه جنگ و دفاع مقدس پیروان راستین وفای به عهد و جوانمردی هستند که جوانی خود را در مقابله با دشمن متجاوز سپری کردند.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، همایش «سروقامتان کلاه سبز»، یادواره شهیدان، امیرسرلشکر حسن آبشناسان و امیر سرلشکر حسین شهرام فر از فرماندهان لشکر ۲۳ نیرو مخصوص در دوران دفاع مقدس و یک هزار و ۶۷۶ شهید تکاور نزاجا به میزبانی تیپ ۶۵ نیرو مخصوص و با حضور فرماندهان و مسئولان ارتش در شهرک امیرالمومنین(ع) برگزار شد.

سرهنگ هلاکو احمدیان فرمانده تیپ ۶۵ نوهد در این همایش خطاب به پیشکسوتان عرصه جنگ و دفاع مقدس گفت: غیرت و همیت شما رزمندگان با اخلاص و تکاوران رشید ارتش اسلام مانع پیشروی روباه صفتان در خاک میهن عزیزمان شد؛ همرزمان شما تکه تکه شدند تا میهن ما تکه تکه نشود.

سرهنگ احمدیان ادامه داد: رزم، تلاش بی‌وقفه و جانفشانی‌های شما در جبهه‌های حق علیه باطل واژه کلاه سبزها را تاکنون در دل‌های میلیون‌ها ایرانی زنده نگهداشته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امید است با دعای شما و همرزمان شهیدان بتوانیم در دفاع از هموطنان و خاک میهن با پیروی و تأسی از شهیدان بزرگواری چون آبشناسان و شهرام‌فر در این مسیر گام برداریم.

در حاشیه این همایش از نرم چندرسانه‌ای سرلشکر شهید «حسین شهرام‌فر» رونمایی و در پایان از خانواده‌های سرلشکران شهید آبشناسان و شهرام‌فر قدردانی شد./

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ عجیب ترین جاده جهان را تماشا کنید!