بازی Halo: Reach به رکورد 160 هزار بازیکن فعال در استیم رسید


بازی Halo: Reach به رکورد 160 هزار بازیکن فعال در استیم رسید

بازی Halo: Reach ساخته مایکروسافت که پس از چندین سال به پلتفرم پی‌سی آمده، با استقبال بسیار خوبی از جانب طرفداران روبه رو شده است. بازی Halo: Reach نه تنها پس از گذشت مدت‌های طولانی یکی از نسخه‌های سری محبوب هیلو را به رایانه‌های شخصی آورده است، بلکه اولین اثر مجموعه نیز است که در استیم عرضه می‌شود. شاید با خود فکر می‌کردید عرضه نسخه پی‌سی یک...

بازی Halo: Reach ساخته مایکروسافت که پس از چندین سال به پلتفرم پی‌سی آمده، با استقبال بسیار خوبی از جانب طرفداران روبه رو شده است.

بازی Halo: Reach نه تنها پس از گذشت مدت‌های طولانی یکی از نسخه‌های سری محبوب هیلو را به رایانه‌های شخصی آورده است، بلکه اولین اثر مجموعه نیز است که در استیم عرضه می‌شود. شاید با خود فکر می‌کردید عرضه نسخه پی‌سی یک بازی قدیمی که تقریباً یک دهه پیش منتشر شده بود، آنچنان باید و شاید طرفداران خود را پیدا نمی‌کند. اما باید گفت این بازی در حال حاضر شروع بسیار موفقی را در استیم تجربه می‌کند.

روز گذشته در اولین روز عرضه جهانی بازی Halo: Reach توانست به صدر لیست شلوغ‌ترین بازی‌های استیم برسد و رکورد 161024 بازیکن همزمان فعال را به نام خود ثبت کند. در لحظه نوشتن این خبر تعداد بازیکن‌های فعال 60654 است که پایین‌تر از عناوین محبوبی همچون PUBG، Dota 2، Destiny 2 و GTA V قرار گرفته است. Halo: The Master Chief Collection همچنین پرفروش‌ترین بازی حال حاضر استیم نیز به حساب می‌آید و بازی Halo: Reach در مقام دوم این لیست جای گرفته است.

عملکرد بسیار خوب عرضه کالکشن مسترچیف بر روی رایانه‌های شخصی، به طور حتم خاطره بد شروع ناموفق این کالکشن برای کنسول ایکس‌باکس وان در سال 2014 را از یاد طرفداران خواهد برد و نشان‌دهنده زحمات استودیو 343 برای انتشار نسخه پی‌سی در طول این سال‌ها است.

سال آینده بخش بعدی عرضه کالکشن‌های هیلو برای پی‌سی (Halo: Combat Evolved Anniversary) با آغاز به کار فاز بتای آن شروع خواهد شد.

بازی Halo: Reach به رکورد 160 هزار بازیکن فعال در استیم رسیدبازی Halo: Reach به رکورد 160 هزار بازیکن فعال در استیم رسید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...