سیستم موردنیاز برای اجرای بازی Halo: Reach در پی‌سی مشخص شد


سیستم موردنیاز برای اجرای بازی Halo: Reach در پی‌سی مشخص شد

همزمان با عرضه جهانی بازی Halo: Reach برای رایانه‌های شخصی، سیستم موردنیاز برای اجرای حداقل و بهینه آن نیز توسط مایکروسافت مشخص شد. روز به روز به تاریخ عرضه Halo Infinite جدیدترین عنوان سری محبوب هیلو نزدیک‌تر می‌شویم و مایکروسافت امیدوار است که آینده این مجموعه را تا سال‌ها استوار و محکم نگه دارد. اما هیچ اشکالی ندارد که بار دیگر به تاریخچه عنی...

همزمان با عرضه جهانی بازی Halo: Reach برای رایانه‌های شخصی، سیستم موردنیاز برای اجرای حداقل و بهینه آن نیز توسط مایکروسافت مشخص شد.

روز به روز به تاریخ عرضه Halo Infinite جدیدترین عنوان سری محبوب هیلو نزدیک‌تر می‌شویم و مایکروسافت امیدوار است که آینده این مجموعه را تا سال‌ها استوار و محکم نگه دارد. اما هیچ اشکالی ندارد که بار دیگر به تاریخچه عنی و به یادماندنی سری نگاهی بیندازیم و بازی Halo: Reach یکی از پرطرفدارترین عناوین مجموعه را این بار بر روی رایانه‌های شخصی تجربه کنیم. پس از انتشار این نسخه می‌توانیم دیگر نسخه‌های سری را نیز در آینده‌ای نزدیک تجربه کنیم تا ایده کلی بسیار خوبی از چرایی محبوب بودن هیلو بدست آوریم.

بازی Halo: Reach نه تنها پس از گذشت مدت‌های طولانی یکی از نسخه‌های سری هیلو را به رایانه‌های شخصی آورده است، بلکه اولین اثر مجموعه نیز است که بر روی استیم عرضه می‌شود. از آنجا که این بازی نزدیک به یک دهه پیش برای کنسول خانگی مایکروسافت منتشر شده بود، سیستم موردنیاز برای اجرای نسخه پورت شده پی‌سی نیز همانطور که تصور می‌کردیم آنچنان بالا نیست.

8 گیگابایت رم برای تمامی تنظمیات توصیه شده است. به همراه آن Intel i7-8750H یا AMD Ryzen 7 2700U و Intel UHD Graphics 630 یا Radeon Vega 10 برای اکثر سیستم‌های مینیمم توصیه شده و i5-3450 و GTX 770 برای سیستم‌های ماکزیمم. می‌توانید جدول کامل سیستم موردنیاز برای اجرای حداقل و بهینه را در چارت زیر ملاحظه کنید.

سیستم موردنیاز برای اجرای بازی Halo: Reach در پی‌سی مشخص شدسیستم موردنیاز برای اجرای بازی Halo: Reach در پی‌سی مشخص شد

بازی Halo: Reach هم اکنون برای رایانه‌های شخصی عرضه شده و قابل دسترسی و دانلود است. نسخه پی‌سی به بازیکنان این اجازه را می‌دهد تا از سیستم Anti-Cheat گذر کرده و به Mods دسترسی داشته باشند که دنیای بسیار عظیمی را پیش‌پای طرفداران می‌گذارد.

سیستم موردنیاز برای اجرای بازی Halo: Reach در پی‌سی مشخص شدسیستم موردنیاز برای اجرای بازی Halo: Reach در پی‌سی مشخص شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه