دانشجویان برتر آستارا تجلیل شدند


دانشجویان برتر آستارا تجلیل شدند

آستارا - ایرنا - تعدادی از دانشجویان برتر علمی و فرهنگی دانشگاه پیام نور آستارا طی آئینی به مناسبت 16 آذر، روز دانشجو تجلیل شدند.

رئیس دانشگاه پیام نور آستارا روز پنجشنبه در این آئین در سالن اجتماعات این مرکز علمی گفت: دانشجو باید روحیه پرسشگری داشته باشد و پرسشگری صادقانه و نقد دلسوزانه ضروری است.

علی آصفی افزود: دانشجویان به عنوان قشر پویا و آینده ساز جامعه باید در حوزه های مختلف، تحول ایجاد کنند و پشتیبان آرمان های ملت و انقلاب اسلامی باشند.

وی ادامه داد: امروز مسئولیت سنگینی بر دوش دانشجویان است و آنان نقش مهم و محوری در تحولات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی جامعه دارند.

آصفی بیان کرد: بر اساس مکتب قرآن و اهل بیت (ع)، میان علم و ایمان تضادی وجود ندارد و دانشجویان ما با بال های علم و ایمان، قله های دانش و تقوا را فتح می کنند.

وی افزود: دشمنان در فکر طراحی برنامه های انحرافی و اختلاف افکن در قالب جنگ نرم هستند و دانشجویان باید نسبت به توطئه های آنها آگاه باشند.

رئیس دانشگاه پیام نور آستارا ادامه داد: رسالت دانشجو فقط در سنگر علم خلاصه نمی شود، بلکه باید با بینش و معرفت، قدرت تجزیه و تحلیل رویدادهای سیاسی و اجتماعی را داشته باشد.

وی گفت: دانشگاه پیام نور آستارا در سال ۷۷ تاسیس شده و اکنون از یکهزار و ۱۵۰ دانشجو، ۱۳ رشته کارشناسی و یک رشته کارشناسی ارشد، ۱۴ کارمند و هفت عضو هیات علمی برخوردار است.

اجرای سرود و تجلیل از ۱۰ دانشجوی برتر علمی و فرهنگی از بخش های دیگر این آئین بود.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و دانشگاه های آزاد اسلامی، سما، شهریار، علمی کاربردی و حوزه علمیه نیز در آن فعال است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...