تردد از جاده خلخال-اسالم با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است


تردد از جاده خلخال-اسالم با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است

اردبیل _ ایرنا _ فرمانده پلیس راه استان اردبیل گفت: تردد از جاده خلخال به اسالم فقط با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.

سرهنگ سیدمحمد صفوی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به بارش برف و تغییر شرایط جوی در اکثر نقاط استان، بر ضرورت قانونمندی رانندگان تاکید کرد و افزود: در حال حاضر به علت بارش برف همراه با کولاک و یخبندان جاده تردد از راه خلخال-اسالم فقط با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون تمامی جاده‌های استان اردبیل باز بوده و تردد در آنها جریان دارد، گفت: با تلاش راهداران عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی در اکثر راه‌ها انجام شده است.

او همچنین با اشاره به بارش باران در مناطق شمالی استان اضافه‌کرد: با توجه به خیس و لغزنده بودن جاده‌ها، رانندگان با احتیاط و سرعت مطمئنه حرکت کرده و پایبند به اصول رانندگی ایمن باشند.

رییس پلیس راه استان اردبیل با تاکید بر اینکه رانندگان و مسافران از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند، گفت: رانندگان به توصیه‌های ترافیکی توجه ویژه داشته و مشارکت با پلیس و قانونمندی را اصل مهم در پیشگیری از حوادث رانندگی تلقی کنند.

معروف خسروی ،سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال نیز شامگاه امروز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به افزایش شدت کولاک در گردنه الماس واقع در جاده ارتباطی خلخال - اسالم افزود: با وجود برف‌روبی و نمک‌پاشی جاده کولاک مقطعی در برخی از نقاط این گردنه موجب یخبندان سطح جاده شده و لزوم استفاده از زنجیرچرخ را ضروری کرده است.

خلخال در جنوب اردبیل از شهرستان‌های سیردسیر کشور است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403