بیش از 166 هزار مترمربع از معابر جنوب پایتخت آسفالت شد


بیش از 166 هزار مترمربع از معابر جنوب پایتخت آسفالت شد

شهرری ـ ایرنا ـ معاون فنی وعمرانی شهرداری منطقه 20 گفت: 166 هزار و 750 مترمربع از معابر جنوب پایتخت با اعتبار 65 میلیارد ریال از ابتدای سال جاری تاکنون لکه گیری و آسفالت شدند.

یوسف علی دهقان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۱۱ نقطه از معابر شهری منطقه ۲۰ از جمله خیابان‌های امام حسین‌(ع)، دیلمان، غزاغی، فدایی، ابن بابویه شمالی، کمیل و خیابان دادسرا، میادین مدرس و فرمانداری، جاده ورامین، سلمان فارسی از معابری هستند که کار بهسازی و مرمت روکش آسفالت این مناطق انجام شده است.

وی تصریح کرد: در اجرای عملیات آسفالت معابر شهرری اولویت با خیابان‌هایی بوده که آسفالت آنها غیرقابل تردد بوده است.

دهقان اضافه کرد: ۵۰ درصد از این حجم آسفالت صرف روکش، لکه گیری و نگهداشت معابر و ۵۰ درصد نیز صرف معابر جدید شده است.

وی با اشاره به نامطلوب بودن روکش آسفالت منطقه ۲۰ اظهار داشت: تلاش می شود به منظور رفاه شهروندان، زائران و مسافرانی که وارد شهرری می شوند کار بهسازی آسفالت همه خیابان‌های سطح شهرستان در برنامه زمانبندی انجام شود.

معاون فنی وعمرانی شهرداری منطقه ۲۰ عنوان کرد: طرح‌های نگهداشت معابر، درزگیری و لکه گیری آسفالت، همسطح سازی دریچه‌ها، بررسی و رسیدگی به پیام‌های ۱۳۷ و رسیدگی به آن از موارد مهم در حوزه نگهداشت است که همواره در حال رسیدگی می باشد.

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات