اعضای هیأت اجرایی انتخابات در ورامین انتخاب شدند


اعضای هیأت اجرایی انتخابات در ورامین انتخاب شدند

تهران- ایرنا- اعضای اصلی و علی البدل هیأت اجرایی ورامین برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میاندوره‌ای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز پنجشنبه با برگزاری جلسه معتمدین انتخاب شدند.

فرماندار شهرستان ورامین در این مراسم با تأکید بر لزوم عمل به قانون توسط تمامی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات گفت: رعایت قانون از طرف مجریان، برگزارکنندگان و داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اولویتی است که باید مورد توجه تمامی افراد قرار گیرد.
حسین کاغذلو افزود: بی‌طرفی، امانت‌داری و عمل به قانون دست اندرکاران برگزاری انتخابات باید به مردم ثابت شود، مسئولان باید با عملکردشان را نه در کلام که در عمل به مردم ثابت کنند که این امر باعث برگزاری با شکوه این رویداد مهم می‌شود.
وی با اشاره به لزوم ایجاد همدلی و وفاق بین اعضای هیأت‌های اجرایی و نظارت در برگزاری با شکوه انتخابات گفت: تعامل و همکاری مناسب بین هیات‌های اجرایی و نظارت باعث می‌شود تا تمامی امور بر اساس برنامه زمان بندی و پیش‌بینی شده اجرا و در روز انتخابات، مردم بدون مشکل در صندوق‌های اخذ رأی حاضر شوند.
وی تأکید کرد: هیات‌های اجرایی به عنوان معتمدین مردم، بازوی ستاد انتخابات در برگزاری این رویداد مهم سیاسی محسوب می‌شوند و لازم است تا با رعایت اصل بی طرفی و رعایت قانون، زمینه لازم برای برگزاری انتخابات با شکوه فراهم کنند.
در این جلسه، محسن ناظمی، سیدعلی قاسمی، محمود ملایری، قاسم اردستانی، فاطمه وصال‌پور، نیره بخشنده، فاطمه خانی قلعه و حسین دهقان به عنوان اعضای اصلی و ابوالفضل منصوری، تهمینه بختیاری، مهدی رحیمی، زهرا عارفی زاده و مجتبی نظری به عنوان اعضای علی البدل از سوی معتمدین انتخاب شدند.
حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه دوم اسفندماه برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!