مسابقات بین‌المللی اسکواش جوانان با حمایت همراه اول برگزار شد


مسابقات بین‌المللی اسکواش جوانان با حمایت همراه اول برگزار شد

دومین دوره مسابقات بین‌المللی اسکواش جوانان اصفهان با حمایت اپراتور همراه اول از 12 آذر شروع شده است و تا 15 آذر 98 نیز ادامه خواهد داشت.  اپراتور اول کشور در ادامه فعالیت‌های حمایتی خود در حوزه ورزش از دومین دوره مسابقات بین‌المللی اسکواش جوانان اصفهان حمایت ویژه‌ای را انجام داده است. در این دوره از مسابقات... نوشته مسابقات بین‌المللی اسکواش...

دومین دوره مسابقات بین‌المللی اسکواش جوانان اصفهان با حمایت اپراتور همراه اول از 12 آذر شروع شده است و تا 15 آذر 98 نیز ادامه خواهد داشت.

اپراتور اول کشور در ادامه فعالیت‌های حمایتی خود در حوزه ورزش از دومین دوره مسابقات بین‌المللی اسکواش جوانان اصفهان حمایت ویژه‌ای را انجام داده است. در این دوره از مسابقات که با نام اصفهان جونیور معروف است حدود 270 ورزشکار دختر و پسر زیر 19 سال سن و در 6 رده سنی طی 4 روز با یکدیگر رقابت می‌کنند.

حمایت همراه اول از مسابقات اسکواش جوانان

اپراتور اول کشور از این دوره از مسابقات بین‌المللی اسکواش به صورت ویژه حمایت کرده است، مسابقاتی که در آن ورزشکارانی از 5 کشور مختلف برای رقابت حضور پیدا کرد‌اند. این دوره از مسابقات از 12 آذر در دو مجموعه ورزشی سی تی سنتر و شهید نصر اصفهان شروع شده و تا 15 آذر 98 ادامه خواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر