استاندار کرمانشاه: طرح‌های گازرسانی روستایی باید سریعتر به اتمام برسند


استاندار کرمانشاه: طرح‌های گازرسانی روستایی باید سریعتر به اتمام برسند

کرمانشاه- ایرنا- استاندار کرمانشاه بااشاره به فرا رسیدن فصل سرما و احتمال بروز مشکل برای روستاییان تاکید کرد: طرح‌های روستایی دردست اجرای شرکت گاز سریع‌تر باید به اتمام برسند.

هوشنگ بازوند پنجشنبه در حاشیه بازدید از بخش بیلوار شهرستان کرمانشاه عنوان کرد: مقرر شد عملیات اجرایی نصب علمک گاز در ۱۰ روستای ییلوار تا ابتدای بهمن ماه نصب شوند و مردم از ثمرات این خدمت بهره‌مند شوند.
وی با تاکید بر لزوم بهره مندی مردم بخش بیلوار از مزایای مناطق جنگی، اظهارداشت: بخش بیلوار جزیی از شهرستان کرمانشاه است و باید این بخش نیز از مزایای طرح مناطق جنگی برخوردار شود و خوشبختانه اقدامات ثمربخشی هم در این زمینه در حال انجام است.
استاندار کرمانشاه افزود: هفته گذشته نشستی با حضور نمایندگان مجلس برگزار شد و در این نشست بر موضوع افزایش اعتبارات بخش بیلوار تاکید شد. اغلب شهرستان ها و بخش های استان از اعتبارات زلزله و سیل بهره مند شده اند. تلاش می کنیم برای بخش بیلوار هم اعتبارات مناسبی در نظر گرفته شود.
بازوند عنوان کرد: بخشدار و شهردار بیلوار پیگیری های مستمری در باره حل مشکلات و مسائل این منطقه دارند که شایسته تقدیر است.
یک هزار و ۳۱۰ روستای کرمانشاه گاز دارند
مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه، از گازرسانی به ۵۶۵ روستای استان در سال ۹۸ خبر داد و گفت: هم اکنون ساکنان هزار و ۳۱۰ روستای استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.
سیروس شهبازی در گفت و گو با ایرنا افزود: باتوجه به برنامه‌ریزی به عمل آمده و در راستای سیاست‌های دولت مبنی بر محرومیت‌زدایی، شرکت گاز کرمانشاه امسال علاوه بر ۵۶۵ روستای استان گازرسانی به شهرهای نوسود، نودشه و ریجاب و شبکه داخلی ازگله را در دستور کار قرار داده است.
وی یادآوری کرد: همچنین ۱۲۵ روستا با مجموع اعتبار ۷۹ میلیارد تومان در مرحله پیمان سپاری است و ۲۴۶ روستا در مرحله مطالعه و امکان سنجی و طراحی قرار دارد.
مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه اظهارداشت: در کل استان تعداد ۲ هزار و ۲۳۳ روستا قابل گازرسانی است که از این تعداد هزار و ۷۱۴ روستای بالای ۲۰ خانوار است.
استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جذاب ترین بازیگران سینما که کراش همه اند + 16 استایل ترند و مدلینگی که ایسنتاگرام را تر...