رمانتیک ترین جاهای تهران برای قرارهای عاشقانه


زمانی می رسد که میخواهید قرار عاشقانه ای را برای شروع یک عشق زیبا بگذارید شاید یکی از خاطراتی که تا آخر زندگی می تواند در ذهن آدمی بماند همان قرار روز اول آشنایی است پس باید سعی کرد بهترین جا و رمانتیک ترین فضا را برای این قرار پیدا کرد . فرارهای عاشقانه فقط […] نوشته رمانتیک ترین جاهای تهران برای قرارهای عاشقانه اولین بار در جامع ترین پایگاه...

زمانی می رسد که میخواهید قرار عاشقانه ای را برای شروع یک عشق زیبا بگذارید شاید یکی از خاطراتی که تا آخر زندگی می تواند در ذهن آدمی بماند همان قرار روز اول آشنایی است پس باید سعی کرد بهترین جا و رمانتیک ترین فضا را برای این قرار پیدا کرد . فرارهای عاشقانه فقط مختص به اولین قرارها نمی شود چه بسا زوج های رمانتیک همیشه تا آخر عمرشان از این قرارهای عاشقانه می گذارند و همیشه عشق را تجربه می کنند . ما در این مطلب می خواهیم شما را با رمانتیک ترین جاهای تهران برای قرارهای عاشقانه آشنا سازیم تا بتوانید لحظاتی رویایی و خاطره‌انگیز رقم بزنید.
محدودیت‌های ترافیکی، شلوغی خیابان‌ها و مکان‌های عمومی و… باعث می‌شوند انتخاب یک جای خوب برای قرارهای عاشقانه سخت باشد. اما باید بگوییم در شهری چون تهران، فضاهایی وجود دارد که می‌توانند شما را با حال‌وهوایی رویایی و آرامش‌بخش روبه‌رو کرده و قرارهای عاشقانه شما را به گونه‌ای پیش ببرند که تا سال‌های سال از آن به نیکی یاد کنید و لبخندی از سر شوق بر لب آورید.تهران پر است از فضاهای زیبا و دنج برای قرار های عاشقانه عشاق و شما می توانید با رفتن به این مکان های زیبا و دل نشین یکی از بهترین قرار های عاشقانه خود را داشته باشید.

بهترین پارکهای تهران برای قرارهای عاشقانه

پارک آب و آتش

یکی از بهترین مکان ها در تهران برای کسانی که قصد دارند برای اولین بار همدیگر را ببینند و یا قرارهای عاشقانه با هم بگذارند پارک آب و آتش است. این پارک بزرگ و بسیار وسیع دارای قسمت های مختلفی است که بسیار دیدنی و زیبا هستند.این پارک می تواند یک فضای خوب و خاطره انگیز را برای شما رقم بزند و شما نیز می توانید از امکانات رفاهی آن از جمله کافه و رستوران آن استفاده کنید و لذت ببرید. یکی از عاشقانه ترین مکان ها در این پارک پل طبیعت می باشد که در شب بسیار رمانتیک می باشد و برای قرار های عاشقانه نیز یک فضای رویایی را در اختیار شما قرار می دهد.
رمانتیک ترین جاهای تهران برای قرارهای عاشقانه

رمانتیک ترین جاهای تهران برای قرارهای عاشقانه

پارک طالقانی

بوستان طالقانی یکی از بوستان های تهران است که بر روی تپه های عباس آباد واقع شده است . و به علت قرار گرفتن این بوستان در ارتفاع دارای چشم اندازی زیبا به تهران می باشد.این بوستان در نزدیکی پارک آب و آتش است واز طریق پل طبیعت به این بوستان متصل می شود و مکانی باصفا برای قرارهای عاشقانه می باشد .

رمانتیک ترین جاهای تهران برای قرارهای عاشقانه

پارک ملت

پارک ملت تهران با ۳۴ هکتار به عنوان یکی از بوستان های بزرگ تهران محسوب می شود که طراحی پارک نامنظم را، به سبک پارک های انگلیسی، شخصی به نام پوسن Posen انجام داده است. پارک ملت مجسمه مادر و امیرکبیر از معروفترین تندیس هایی هستند که در این بوستان نگه داری می شوند. پارک ملت که نام سابق آن بوستان شاهنشاهی است در شمال تهران و در منطقه ۳ شهرداری قرار دارد.

رمانتیک ترین جاهای تهران برای قرارهای عاشقانه

پارک جمشیدیه

پارک جمشیدیه یا پارک سنگی جمشیدیه از زیباترین و دیدنی‌ترین بوستان‌های تهران است و با مساحتی حدود ۱۰ هکتار در انتهای خیابان شهید باهنر (نیاوران) واقع شده و از شمال به کوه کُلَکچال، از جنوب به باغ دولو، از شرق به خیابان جمشیدیه و از غرب به جاده کلکچال محدود است. این بوستان هم مکان خوبی برای قرارهای عاشقانه می باشد .

پارک قیطریه

پارک قیطریه تهران یکی از بوستان‌ها (پارک‌ها)ی شمال شهر تهران و از مکانهای خاص برای قرارهای عاشقانه است. پارک قیطریه در شمال بزرگراه صدر و انتهای خیابان قیطریه واقع است و از شمال به فرمانیه، از جنوب به میدان پیروز و بزرگراه صدر، از شرق به چیذر و از غرب به قیطریه و شریعتی محدود می‌شود.

باشگاه انقلاب

باشگاه انقلاب تهران نیز به علت فضای بسیار زیبا و فوق العاده خود برای قرارهای عشاق جایگاه بسیار مناسبی را دارد. در این باشگاه شما می توانید یک فضای آرام و دارای سکوت فراوان را دارا باشید و به حرف های عاشقانه و مهم برای زندگی خود بپردازید.
در باشگاه شما می توانید تمامی امکانات رفاهی مورد نیاز را در دسترس داشته باشید و از آن ها به راحتی استفاده کنید. باشگاه انقلاب در خیابان سئول تهران و در کنار نمایشگاه بین المللی واقع شده است و دسترسی به آن نیز بسیار آسان و راحت می باشد.

رمانتیک ترین جاهای تهران برای قرارهای عاشقانه

باغ موزه‌های رویایی برای قرارهای عاشقانه

باغ موزه ایرانی

باغ موزه ایرانی واقع در الهیه، برای افرادی که به دنبال رهایی از هیاهوی شهر هستند تا ساعاتی آرامش‌بخش را تجربه کنند، بسیار مناسب به نظر می‌رسد. وجود فضای سبزی زیبا با طراحی خاص و همچنین کافه‌های متنوعی که با هر سلیقه‌ای همخوانی دارد، سبب شده است بازدیدکنندگان این باغ تجربه‌ای شیرین کسب کرده و لحظاتی به یادماندنی را کنار عشقشان تجربه کنند.

رمانتیک ترین جاهای تهران برای قرارهای عاشقانه

باغ فردوس

باغ فردوس که بسیاری آن را به نام باغ موزه سینما می‌شناسند، همواره با وجود فضایی سرسبز، کافه‌های متعدد و زیبا، عمارت رویایی موزه سینما و چندین سالن سینما به محلی برای قرارهای دوستانه و عاشقانه تبدیل شده است. چه چیز بهتر از این که شما به همراه عشقتان پای به محلی بگذارید که زیبایی و آرامش آن چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند و برای ساعاتی شما را از دغدغه‌های روزمره می‌رهاند.

رمانتیک ترین جاهای تهران برای قرارهای عاشقانه

باغ نگارستان

باغ نگارستان یکی از بافت‌های تاریخی تهران در محله بهارستان است که با بهره‌گیری از معماری و هنر ایرانی، فضایی بسیار دلنشین دارد. خوشبختانه کافه‌های موجود در باغ نگارستان نیز تلاش خود را جهت حفظ فضا و بافت تاریخی باغ انجام داده و با نحوه پذیرایی از میهمانان خود، لطافت خاطره انگیزی را ایجاد کرده‌اند. همین فضا است که باغ نگارستان را به یکی از معروف‌ترین پاتوق‌های عشاق تبدیل کرده است و آنهایی که در جست‌وجوی فضایی دلنشین و دنج هستند، حتما به این باغ سر می‌زنند و از فضای آن استفاده می‌کند.

رمانتیک ترین جاهای تهران برای قرارهای عاشقانه

باغ کتاب

تپه هـای عباس آبـاد در حـال تبدیـل شـدن بـه بزرگترین تفـرجگاه طبیعـی و فرهنگی کشـور و منطقه اسـت. بـاغ کتاب تهـران کـه در باغسـتان شـمالی این تپه ها واقع اسـت، علاوه بر داشـتن بام سـبزی به مسـاحت دو و نیـم هکتار کـه از مسـیرهای متعدد مـردم را به بالای آن میرسـاند. اگر طرف مقابلتان دوستدار فرهنگ و هنر است پیشتهاد می کنیم به باغ کتاب بروید چرا که علاوه کافه های خوب و فضای پر از سکوت و آرامش سالنهای تئاتر و چندین سینما هم دارد .

رمانتیک ترین جاهای تهران برای قرارهای عاشقانه

کافه های رویایی برای قرارهای رویایی

کافه نادری

کافه نادری با قدمت ۹۰ ساله، دهه‌های متمادی است که محلی برای قرارهای عاشقانه به حساب می‌آید و این روزها نیز با حفظ اصالت خود همچنان پذیرای افرادی است که از کافه‌های تکراری خسته شده‌اند و محلی اصیل و جذاب می‌خواهند. میز و صندلی‌های لهستانی، طراحی دیوارها، ظروف و حتی نحوه پوشش و برخورد کارکنان شما را به دوران دور دست تهران می‌کشاند، شاید زمانی که پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های ما در سنین جوانی قرارهای عاشقانه خود را در کافه‌ای می‌گذاشتند که محفلی برای دورهمی‌های بزرگان ادبیات ایران بود.

رمانتیک ترین جاهای تهران برای قرارهای عاشقانه

کافه دستساز

کافه دستساز واقع در شهرک غرب، با طراحی کاملا انگلیسی و استفاده از ترکیب رنگ‌های آبی و صورتی کمرنگ و همچنین سفید، فضایی چشم‌نواز برای مشتریان خود ایجاد کرده است. شهرت این کافه به دلیل تدارک کیک‌های دونفره‌ای بوده که با الهام از گل رز طراحی شده و برای جشن های دو نفره بسیار مناسب است.

کافه تهرون

کافه تهرون، هیچ چیز از یک خانه ایرانی کم ندارد. چیدمان، مبلمان، میز و صندلی‌ها، طاقچه‌ها و… همگی الهام‌بخش خانه‌هایی با فضای گرم و صمیمی است که احساس راحتی را برای ساکنانش به ارمغان می‌آورد. یکی از دلایلی که این کافه را به محلی مناسب برای قرارهای عاشقانه تبدیل کرده این است که کافه تهرون در کوچه‌ای فرعی در خیابان ویلا و جدا از هیاهوی تهران قرار گرفته که همین امر تضمینی بر دنج بودن آن محسوب می‌شود و می‌تواند قرارهای عاشقانه شما را به بهترین شکل ممکن برایتان رقم بزند.

رمانتیک ترین جاهای تهران برای قرارهای عاشقانه

کافه لانجین

دریاچه خلیج فارس، بام‌لند و کافه‌های اطراف آن منطقه‌ای بی‌نظیر در شهر تهران محسوب می‌شود. طراحی منحصر به فرد، زیبایی، آرامش متاثر از دریاچه و… همگی این منطقه را به محلی برای گذران ساعاتی خوش بدل کرده است. یکی از مهمترین کافه‌های این منطقه، کافه لانجین بوده که به دلیل اشراف کامل به دریاچه خلیج فارس، یکی از بهترین محل‌ها برای قرارهای رویایی و ماندگار عاشقانه به حساب می‌آید. به همین دلیل است که بسیاری از افراد در روزهای ویژه‌ای چون تولد، سالگرد آشنایی، سالگرد ازدواج و… همراه یار خود به این منطقه مراجعه کرده و کافه لانجین را برای ثبت لحظات ماندگار زندگی خود، انتخاب می‌کنند.

کافه رستوران موفتار

پاریس به شهر عشاق معروف است؛ شهری رمانتیک و زیبا که بسیاری از کافه‌های آن شهرتی جهانی دارد. اما تصور کنید در کافه رستوران موفتار و در قلب تهران دقیقا همان چیزی را به دست آورید که در پاریس یافت می‌شود. فضایی رمانتیک، نورپردازی و طراحی دکوراسیون ویژه و همچنین نوای زنده پیانو، تمام آن چیزی است که می‌تواند قرارهای عاشقانه را تحت تاثیر قرار دهد و یادش را تا سال در دل عشاق زنده نگه دارد.

رمانتیک ترین جاهای تهران برای قرارهای عاشقانه

کافه آوانس

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها هنگام گذاشتن قرار این است که افراد ترجیح می‌دهند فضای آرامی را انتخاب کنند که مزاحمتی از جانب دیگران برایشان ایجاد نشود؛ درست مانند شرایطی که در کافه آوانس وجود دارد.کافه آوانسن تهران، یکی از بهترین و پرطرفدارترین کافه‌های پایتخت بوده که در بلوار کشاورز این شهر واقع شده است. کافه‌ای در نیم‌طبقه بالایی سینما بلوار که سومین شعبه از آن در این محل می‌باشد. دو شعبه دیگر در خیابان طالقانی و شهرآرا پذیرای پایتخت‌نشینان است

رمانتیک ترین جاهای تهران برای قرارهای عاشقانه

کافه رستوران پاستا فکتوری

برای ملاقات های بعدی که کمی راحت تر هستید و قسمت سخت ماجرا را پشت سر گذاشته اید می توانید از کافه های دنج برای صحبت های کمی خصوصی تر و جدی تر استفاده کنید. یکی از این کافه های دنج پاستا فکتوری است. این کافه رستوران فضای دنجی را فراهم آورده است که شما می توانید با خیال راحت و بدون شکسته شدن حریم خصوصی تان به صحبت با طرف مقابل بپردازید.

رمانتیک ترین جاهای تهران برای قرارهای عاشقانه

کافه لونا لانژ

میزهای دو نفره کافه لونا لانژ دقیقا برای قرارهایی کمی صمیمی تر طراحی شده اند. طراحی دکوراسیون داخلی این کافه به گونه ای است که هم می توانید قرارهای رسمی و کاری تان را در آن برگزارکنید هم قرارهای عاشقانه تان را. در هر صورت هر کدام از این قرارها را مد نظر دارید کافه لونا لانژ جزو بهترین گزینه ها است.

کافه ها و رستوران ها همیشه جای دنج و زیبایی برای قرارهای عاشقانه هستند و تهران پر است از این کافه های زیبا ، که ما نمی توانیم به همه آنها در این مطلب اشاره کنیم ولی مشخصات کافه ها و رستورانها در سایت سیری در ایران به صورت مجزا موجود می باشد .

فضای سبز برای قرارهای عاشقانه

بام تهران

در میان ازدحام پایتخت، محل‌هایی چون بام تهران که همواره آرامشی ماندگار دارند، یکی از بهترین مکان‌ها جهت قرارهای عاشقانه محسوب می‌شوند. فضایی زیبا جهت پیاده‌روی‌های دو نفره، وجود کافه‌ها و رستوران‌های گوناگونی که با دید بی‌نظیر شهر تهران طراحی و ساخته شده‌اند، آب و هوایی تمیز و طبیعتی زیبا همه آن چیزی است که برای قرارهای عاشقانه به آن احتیاج دارد. فکرش را بکنید می‌توانید در زیر نور چراغ‌های شهر، هدیه‌ای زیبا به عشق خود تقدیم کنید و حرف دلتان را به او بزنید. چه چیز بهتر از این؟

رمانتیک ترین جاهای تهران برای قرارهای عاشقانه

پارک جنگلی شیان

پارک جنگلی شیان از جمله گردشگاه ها و تفرجگاه های جنگلی محدوده شرقی تهران به شمار می رود که در مجاورت بوستان لویزان و در محدوده شهرداری منطقه چهار قرار دارد. پارک جنگلی شیان فضای مناسبی برای تفریح برای خانواده‌ها می‌باشد.با توجه به فضای طبیعی و مسیری که از میان طبیعت پارک جنگلی شیان عبور می‌کند، مناظر دلنشینی را ایجاد می‌کند و لحظات شاد و مفرحی را برای گردشگران رقم خواهد زد.

رمانتیک ترین جاهای تهران برای قرارهای عاشقانه

پارک جنگلی سرخه حصار

پارک سرخه حصار یکی از قدیمی ترین شکارگاههای ایران محسوب می شودکه فضای جنگلی و بسیار بزرگی دارد و به دلیل داشتن پستی و بلندی های بسیار از نظر پوشش گیاهی دارای سیمای متفاوتی نسبت به سایر جنگلهاست.این پارک در پاییز چهره زیبایی دارد و برای قرارهای دو نفره بسیار خوب است .

رمانتیک ترین جاهای تهران برای قرارهای عاشقانه

نظر شما چیه ؟ اگر تجربه شیرینی از اولین قرار خود دارید و یا از نظر شما بعضی از جاها بهتر از جاهای بالا هست و ما معرفی نکردیم شما در بخش نظرات (پایین مطلب) آنها را معرفی کنید تا کاربران دیگه بتونن از تجربه های شما استفاده کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !