امام جمعه سابق خرم آباد: منظومه فکری رهبر راهگشای جهان اسلام و بشریت


امام‌جمعه سابق خرم‌آباد گفت: منظومه فکری رهبر معظم انقلاب برای کشور و جهان اسلام و بشریت...

امام جمعه سابق خرم آباد: منظومه فکری رهبر راهگشای جهان اسلام و بشریتامام‌جمعه سابق خرم‌آباد گفت: منظومه فکری رهبر معظم انقلاب برای کشور و جهان اسلام و بشریت راهگشاست.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد میرعمادی در شورای اداری و آئین تکریم و معارفه نماینده ولی‌فقیه در لرستان اظهار کرد: فعالیت‌هایی که در طول دوازده سال خدمتم در لرستان انجام ‌گرفته بر اساس رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب و منظومه فکری معظم له بوده است.

وی با بیان این‌که در طول این دوازده سال منظومه فکری رهبر معظم انقلاب را نقشه راه خودم قرار دادم و معتقد بودم این منظومه فکری نجات‌بخش، تأثیرگذار و ماندگار است، افزود: منظومه فکری رهبر معظم انقلاب برای کشور و جهان اسلام و بشریت راهگشاست.

امام‌جمعه سابق خرم‌آباد با بیان این‌که اما این منظومه فکری رهبر در خصوص نماز جمعه و نمایندگان ولی‌فقیه از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است، اضافه کرد: این منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در رابطه با نماز جمعه بر پنج اصل استوار است که اولین اصل آن معنویت بخشی به جامعه است که برگزاری ۵۸۵ نماز جمعه در لرستان و برگزاری ۷۵۰ جلسه تفسیر قرآن در مسیر این منظومه فکری رهبر بوده است.

میرعمادی با بیان این‌که اصل دوم در منظومه فکری رهبر معظم انقلاب حفظ وحدت و انسجام عمومی بوده است، ادامه داد: وحدت در این منظومه فکری نقش اساسی دارد رهبر معظم انقلاب ریشه همه موفقیت‌ها را وحدت می‌دانست و همه گرفتاری‌ها را از اختلاف و تفرقه می‌دانستند لذا تلاش ما این بود وحدت بین مردم و مسئولان حفظ شود.

امام‌جمعه سابق خرم‌آباد حمایت از مسئولان نظام برای خدمت بیشتر به مردم را یک وظیفه مهم دانست و گفت: طی این سال‌ها تعامل خوبی با استانداران لرستان داشتم.

وی توجه ویژه به نسل جوان را یکی دیگر از اصول منظومه‌ فکری رهبر انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: در این منظومه فکری، جوان سرشار از خلاقیت، امید و نشاط و پیش برنده است لذا رهبر انقلاب در «گام دوم انقلاب» مسئولیت را به جوانان سپرده است که در این راستا مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی‌فقیه در لرستان تشکیل شد.

امام‌جمعه سابق خرم‌آباد با اشاره به عضویت ۴۳۰۰ نفر در مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی‌فقیه در لرستان، گفت: اصل چهارم در منظومه فکری رهبر انقلاب، تلاش و کوشش برای خدمت به مردم است که در این راستا مدیریت جهادی را مدنظر قرار دادم چراکه مدیریت جهادی گره‌گشای مشکلات مردم است.

میرعمادی با بیان این‌که لازمه مسئولیت‌پذیری مدیریت جهادی است، اصل پنجم منظومه فکری رهبر معظم انقلاب را مسئله مردم‌داری و ارتباط با مردم دانست و افزود: افتخار می‌کنم بهترین دوران زندگی و جوانی‌ام را در خدمت مردم لرستان سپری کردم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق