اعضای هیات اجرایی حوزه انتخابیه ساوجبلاغ انتخاب شدند


اعضای هیات اجرایی حوزه انتخابیه ساوجبلاغ انتخاب شدند

کرج- ایرنا - اعضای هیات اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه ساوجبلاغ ، نظرآباد و طالقان روز پنجشنبه در نشستی انتخاب شدند.

فرماندار و رییس حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در این نشست اظهار داشت: انتخابات، نماد مردم سالاری دینی است و آراء مردم، حق الناسی است که همه دست اندرکاران برگزاری آن موظفند از آن مراقبت و محافظت کنند.
ابوالقاسم پالیزگیر گفت: میزان مشارکت مردم ساوجبلاغ در همه انتخابات عالی بوده و امیدواریم در این دوره هم شاهد حضور با شکوه مردم در انتخابات باشیم.
وی بیان داشت: همه تمهیدات لازم برای برگزاری یک انتخابات با شکوه در این سه شهرستان انجام شده و ما آمادگی لازم را داریم تا یک انتخابات سالم را رقم بزنیم.
فرماندار ساوجبلاغ اظهار داشت: جریان انتخابات از نخستین روز تا پایان رسمی و اعلام نتایج، حق الناس است و هیچ کس حق ندارد به این امانت، خدشه‌ای وارد کند.
وی تأکید کرد: عمل به قانون، مهمترین اصل در برگزاری انتخابات است و از تمامی عوامل اجرایی درخواست می‌شود تا در جریان این رویداد مهم، مُر قانون عمل کنند.

پالیزگیر از مسوولان این سه شهرستان خواست تا با رعایت بی طرفی و عدم جانبداری از داوطلبان، در مشارکت پرشور مردم گام بردارند.
در انتخابات معتمدین اکبر نوزعیم، سعید لطفی، یزدان تواضعی، علیرضا طهماسبی، محسن دهقان آزاد، سیده هاجر مظفری، علی یوسفی و داود جوادی به‌عنوان هشت نفر اعضای اصلی هیأت اجرایی انتخاب شدند.
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، روز جمعه دوم اسفندماه برگزار می‌شود.

حوزه انتخابیه ساوجبلاغ ، نظرآباد و طالقان یک کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فرزند حمید نوری در سوئد بازداشت شد