اعضای هیات اجرایی حوزه انتخابیه ساوجبلاغ انتخاب شدند


اعضای هیات اجرایی حوزه انتخابیه ساوجبلاغ انتخاب شدند

کرج- ایرنا - اعضای هیات اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه ساوجبلاغ ، نظرآباد و طالقان روز پنجشنبه در نشستی انتخاب شدند.

فرماندار و رییس حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در این نشست اظهار داشت: انتخابات، نماد مردم سالاری دینی است و آراء مردم، حق الناسی است که همه دست اندرکاران برگزاری آن موظفند از آن مراقبت و محافظت کنند.
ابوالقاسم پالیزگیر گفت: میزان مشارکت مردم ساوجبلاغ در همه انتخابات عالی بوده و امیدواریم در این دوره هم شاهد حضور با شکوه مردم در انتخابات باشیم.
وی بیان داشت: همه تمهیدات لازم برای برگزاری یک انتخابات با شکوه در این سه شهرستان انجام شده و ما آمادگی لازم را داریم تا یک انتخابات سالم را رقم بزنیم.
فرماندار ساوجبلاغ اظهار داشت: جریان انتخابات از نخستین روز تا پایان رسمی و اعلام نتایج، حق الناس است و هیچ کس حق ندارد به این امانت، خدشه‌ای وارد کند.
وی تأکید کرد: عمل به قانون، مهمترین اصل در برگزاری انتخابات است و از تمامی عوامل اجرایی درخواست می‌شود تا در جریان این رویداد مهم، مُر قانون عمل کنند.

پالیزگیر از مسوولان این سه شهرستان خواست تا با رعایت بی طرفی و عدم جانبداری از داوطلبان، در مشارکت پرشور مردم گام بردارند.
در انتخابات معتمدین اکبر نوزعیم، سعید لطفی، یزدان تواضعی، علیرضا طهماسبی، محسن دهقان آزاد، سیده هاجر مظفری، علی یوسفی و داود جوادی به‌عنوان هشت نفر اعضای اصلی هیأت اجرایی انتخاب شدند.
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، روز جمعه دوم اسفندماه برگزار می‌شود.

حوزه انتخابیه ساوجبلاغ ، نظرآباد و طالقان یک کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس