تذکر به شهردار در 6 بند


تذکر به شهردار در 6 بند

جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با تذکر یکی از اعضای شورا به شهردار در 6 بند برگزار شد تا بخشی از مطالبات منتخبین مردم در پارلمان محلی بیان شود.

رئیس شورای شهر اردبیل در جلسه رسمی شورای شهر با تبریک روز مجلس و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدرس در مبارزه با رژیم پهلوی اظهار کرد: روز به تصویب رسیدن قانون اساسی را گرامی می‌داریم و بر این باوریم که در سایه قانونمداری است که رشد و توسعه کشور به همراه رفع دغدغه‌ها و نارسائی‌ها اتفاق می‌افتد.
علیرضا پوستی با قرائت نامه دبیر شورای شهر در 6 بند و تذکر به شهردار اردبیل خاطرنشان کرد: براساس ماده 83 قانون شوراها این تذکر برای دومین بار به شهردار اردبیل با هدف پاسخگوئی به منتخبین مردم ارائه می‌شود تا در مهلت قانونی شهردار بتواند به این سوالات و خواسته نماینده مردم در شورای شهر پاسخ دهد.
وی گفت: این تذکر شامل عدم ارائه گزارش 6 ماهه از سوی شهردار اردبیل، اتمام نیافتن طرح تفصیلی شهر اردبیل، دخالت مستقیم شهرداری در بکارگیری نیروی انسانی به صورت حجمی و فصلی در فضای سبز و بخش خدماتی، فعالیت نصفه و نیمه کارخانه آسفالت، اجرایی نشدن پروژه مشارکتی دفع و امحا و بازیافت پسماند و همچنین عدم تعیین تکلیف پروژه تیراژه است که در جلسه رسمی آنها را قرائت کردیم.
رئیس شورای شهر اردبیل ادامه داد: قرار شد شهرداری برای تکمیل خیابان 45 متری نادری و همچنین تکمیل فضای سبز محله کاشانی اعتبار مورد نیاز را علاوه بر بودجه مصوب سالجاری دریافت کند تا تکمیل این پروژه‌ها در دستور کار شهرداری قرار گیرد.
پوستی به اعلام تعرفه جدید بی‌خطرسازی پسماندهای مراکز بیمارستانی و مطب پزشکان اشاره کرد و گفت: تمام مراکز بهداشتی، درمانی، بیمارستان‌ها و مطب پزشکان مکلف هستند با همکاری بخش خصوصی بی‌خطرسازی پسماندها را انجام سپس آن را در اختیار شهرداری قرار دهند تا مراحل بعدی دفع پسماند انجام شود.
رئیس کمیسیون بهداشت شورای شهر اردبیل ادامه داد: قرار شد در این زمینه براساس تعرفه جدید ارائه خدمات انجام شده تا با جمع‌آوری پسماندهای عفونی و خطرناک بیمارستانی جلوی خطرات بعدی گرفته شود.
پوستی به مساعدت شورا و شهرداری در کمک به هنرمندان و انجمن نمایش استان اشاره و تصریح کرد: با نظر مساعد اعضای شورای شهر قرار شد در حمایت از هنرمندان به ویژه هنرهای نمایشی 15 میلیون تومان به این مجموعه کمک شود تا بخشی از هزینه‌های جشنواره تئاتر استان جبران شده و شورا و شهرداری همراهی خود را با فعالیت‌های فرهنگی و هنری انجام دهند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا