هواوی نوا 6 و نوا 6 5G به صورت رسمی معرفی شدند


رسانه کلیک – گوشی های سری هواوی نوا 6 از راه رسیدند. این محصولات شامل سه نسخه می شوند که تمام آن ها دارای حفره درون نمایشگر هستند. هواوی پس از مدت ها انتظار از گوشی های هوشمند جدید خود از سری نوا رونمایی کرد. در ادامه به معرفی این سه گوشی هوشمند می پردازیم. […] نوشته هواوی نوا 6 و نوا 6 5G به صورت رسمی معرفی شدند اولین بار در رسانه کلیک. پدیدار...

رسانه کلیک – گوشی های سری هواوی نوا 6 از راه رسیدند. این محصولات شامل سه نسخه می شوند که تمام آن ها دارای حفره درون نمایشگر هستند.

هواوی پس از مدت ها انتظار از گوشی های هوشمند جدید خود از سری نوا رونمایی کرد. در ادامه به معرفی این سه گوشی هوشمند می پردازیم.

مشخصات هواوی نوا 6 و نوا 6 5G

هواوی نوا 6 و نوا 6 5G به صورت رسمی معرفی شدند

هواوی نوا 6 و نوا 6 5G به صورت رسمی معرفی شدند

این محصولات به صفحه نمایش 6.57 اینچی AMOLED با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز شده اند. درون این نمایشگر حفره ای برای میزبانی دوربین سلفی دوگانه قرار گرفته است. این محصولات از سنسورهای 32 و 8 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی خود بهره می برند. در سمت راست سنسور اثر انگشت قرار گرفته که البته درون دکمه پاور تعبیه شده است.

روی پنل پشتی این محصولات شاهد قرارگیری دوربین اصلی سه گانه با چیدمان عمودی هستیم. این دوربین از سنسور اصلی 40 مگاپیکسلی، سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو با لرزشگیر اپتیکال و سنسور 8 مگاپیکسلی اولترا واید بهره می برد.

قدرت این دو گوشی هوشمند توسط چیپست کایرین 990 تامین می شود که در گوشی نوا 6 5G دارای مودم Balong 5000 است. این محصولات به صورت استاندارد از 8 گیگابایت رم بهره می برند و در دو نسخه با 128 و 256 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می رسند. هواوی برای آن ها سیستم عامل پیش فرض اندروید 10 به همراه رابط کاربری EMUI 10 را در نظر گرفته است. نسخه استاندارد به باتری 4100 میلی آمپر ساعتی و نسخه 5G به باتری 4200 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است.

قیمت نوا 6 5G برابر با 540 و 595 دلار است و نسخه استاندارد آن با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 454 دلار به فروش می رسد. از تاریخ 12 دسامبر این محصولات در اختیار خریداران قرار می گیرند.

مشخصات هواوی نوا 6SE

هواوی نوا 6 و نوا 6 5G به صورت رسمی معرفی شدند

هواوی نوا 6 و نوا 6 5G به صورت رسمی معرفی شدند

این گوشی میان رده دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی LCD با رزولوشن فول اچ دی پلاس است. در جلوی این دستگاه یک برش برای قرارگیری دوربین سلفی تکی 16 مگاپیکسلی به چشم می خورد. این گوشی هوشمند مانند برادران خود دارای سنسور اثر انگشت روی فریم است.

روی پنل پشتی هواوی نوا 6SE دوربین اصلی چهارگانه خودنمایی می کند. این دوربین شامل سنسورهای 48 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسلی اولترا واید، 2 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق می شود. از سایر مشخصات فنی آن می توان به 8 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی، چیپست کایرین 810 و باتری 4200 میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 40 واتی اشاره کرد.

قیمت هواوی نوا 6SE برابر با 315 دلار بوده و از تاریخ 12 دسامبر در اختیار خریداران قرار می گیرد.

Source: gsmarena

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رائفی پور: مستاجرم