دوستم: کمیسیون نتایج انتخابات را هر چه زودتر اعلام کند


دوستم: کمیسیون نتایج انتخابات را هر چه زودتر اعلام کند

معاون اول رئیس جمهور افغانستان پس از دیدار با فرمانده نیروهای آمریکایی و ناتو از کمیسیون انتخابات افغانستان درخواست کرد تا نتایج اولیه را هرچه زودتر اعلام کند.

به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، «ژنرال دوستم» معاون اول رئیس جمهور افغانستان پس از دیدار با فرمانده نیروهای آمریکایی و ناتو از کمیسیون انتخابات افغانستان درخواست کرد تا نتایج اولیه را هرچه زودتر اعلام کند.

معاون اول ریاست جمهوری افغانستان افزود: کمیسیون انتخابات باید هر چه زودتر آرای شفاف و غیرشفاف را تفکیک کرده و درباره آرای بیومتریک و غیربیومتریک نیز تصمیم گیرد.

ژنرال دوستم که پیش از این حمایتش را از تیم «ثبات و همگرایی» به رهبری عبدالله، اعلام کرده بود این اظهارات را پس از دیدار با ژنرال اسکات میلر، فرمانده نیروهای آمریکایی و ناتو در افغانستان و اسدالله خالد، سرپرست وزارت دفاع افغانستان بیان کرده است.

با این حال تیم ثبات و همگرایی از کمیسیون انتخابات می‌خواهد تا پیش از بازشماری آرا 300 هزار رأی مورد اختلاف را باطل اعلام کند.

این تیم همچنین به هوادارانش در ولایت‌های مختلف افغانستان فراخوان داده تا علیه آنچه تقلب گسترده و نظام‌مند خوانده می ‌شود دست به اعتراض بزنند.

/انتهای پیام/

دوستم: کمیسیون نتایج انتخابات را هر چه زودتر اعلام کند
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز ارتش به پسرم با عکس نوشته زیبا 1401 + عکس استوری