اجرای فاز دوم توسعه بندر شهید بهشتی/فرودگاه جدید چابهار پایه‌گذاری می‌شود


اجرای فاز دوم توسعه بندر شهید بهشتی/فرودگاه جدید چابهار پایه‌گذاری می‌شود

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه استان سیستان‌ و‌ بلوچستان به یک کارگاه بزرگ ساختمانی تبدیل شده است، گفت: به‌زودی فرودگاه جدید چابهار را پایه‌گذاری خواهیم کرد.

‌به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی، ‌در سفر به استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: ‌این استان به یک کارگاه ساخت‌وساز بزرگ تبدیل شده است.

وی توسعه بندر شهید بهشتی چابهار را به‌عنوان یکی از بنادر مهم اقیانوسی و استراتژیک کشور از جمله پروژه‌های مهم در دست اجرا در استان سیستان و بلوچستان برشمرد و گفت: هم اکنون فاز دوم توسعه این بندر در دستور کار و در حال اجرا است.

فرودگاه جدید چابهار پایه‌گذاری می‌شود

اسلامی طرح‌های حوزه هوایی، هوانوردی و فرودگاهی را از دیگر اقدامات وزارت راه و شهرسازی در این استان عنوان و اضافه کرد: به‌زودی فرودگاه جدید چابهار را پایه‌گذاری خواهیم کرد و توسعه‌ فرودگاه زاهدان نیز از برنامه‌های مهم پیش‌روی وزارت راه و شهرسازی است.

وی از فراهم‌کردن زمینه تسریع در انجام پروژه راه‌آهن در این سفر خبر داد و گفت: با همراهی مسؤولان استانی از پروژه‌های این حوزه بازدید خواهیم کرد.

توسعه کریدور شرق سرعت می‌گیرد

وزیر راه و شهرسازی با قدردانی از دستور مقام معظم رهبری و دولت مبنی بر برداشت و تصویب بودجه مورد نیاز از صندوق توسعه ملی افزود: ان شاءالله با یک پشتوانه مالی و یک حرکت جهادی پروژه راه‌آهن را شتاب خواهیم داد؛ برای ما توسعه و فعال‌کردن همه‌جانبه کریدور شرق کشور از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

انتهای پیام/ب

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!