پلیس در حوادث اخیر با اشراف اطلاعاتی از گسترش ناامنی جلوگیری کرد


تهران- ایرنا- رییس پلیس پیشگیری ناجا گفت: یگان‌های تابعه پلیس پیشگیری در حوادث اخیر از نظر حفظ نظم و امنیت مسوولیت سنگینی بر عهده داشتند که با اشراف اطلاعاتی و اجرای به موقع طرح‌های پدافندی و عملیاتی از گسترش ناامنی جلوگیری کردند.

بازار | ایرنا | 1 ساعت پیش |12/5/2019 2:46:26 PM 43 بازدید

پلیس در حوادث اخیر با اشراف اطلاعاتی از گسترش ناامنی جلوگیری کرد

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری پلیس، این مطلب را سردار محمد شرفی با حضور در ستاد فرماندهی پلیس راه آهن کشور و ارزیابی عملکرد این پلیس عنوان کرد و گفت: با اتخاذ مواضع حکیمانه مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی)، تدابیر هیات رئیسه نیروی انتظامی و تلاش شبانه روزی تمامی فرماندهان و مجاهدان انتظامی در نقاط مختلف کشور آشوبگران و متعرضان در حوادث اخیر از دستیابی به مقاصد شوم خود بازماندند و درس دیگری از شکست ناپذیری نیروهای انتظامی آموختند.

وی ادامه داد: یگان‌های تابعه پلیس پیشگیری در سراسر کشور ماموریت بسیار سنگینی در وقایع اخیر از نظر حفظ نظم و امنیت مراکز و منابع حساس و حیاتی بر عهده داشتند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا از کارکنان پلیس راه آهن کشور در برقراری نظم و امنیت حوزه استحفاظی به ویژه عملکرد مطلوب و قابل قبول در برقراری نظم و امنیت مراسم اربعین حسینی (ع) و همچنین حوادث اخیر قدردانی و ابراز رضایت کرد.

پلیس راه آهن آماده‌تر از همیشه در خدمت مردم

سرهنگ حشمت اله ملکی فرمانده پلیس راه آهن کشور در جریان این بازدید با ارائه گزارشی از آمادگی و هوشیاری همیشگی کارکنان پلیس راه آهن در خدمتگزاری به مردم و کشور خبر داد.

وی افزود: با توجه به افزایش قیمت بنزین که اعتراضات مردمی را به همراه داشت و منجر به برهم زدن نظم عمومی توسط تعدادی از آشوبگران شد، پلیس راه آهن با آماده باش صددرصدی کارکنان و با اشراف اطلاعاتی، رصد و پایش اعتراضات پیش آمده، انجام طرح های بازدارنده و تشدید اقدامات کنترلی، تعامل با سایر یگان های انتظامی، بسیج، حراست شرکت راه آهن و سازمان ها امدادی همچنین با پیش بینی و تأمین ضرورت های پشتیبانی مأموریتی در سراسر خطوط ریلی کشور موفق به جلوگیری از هرگونه تعرض به سرمایه های ملی، امنیت مسافران و تاخیر نداشتن حرکت قطارها شد./

برچسب ها:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا