رندرهای سامسونگ گلکسی نوت 10 لایت از وجود جک هدفون خبر می‌دهند


رندرهای سامسونگ گلکسی نوت 10 لایت از وجود جک هدفون خبر می‌دهند

رندرهای جدیدی از گلکسی نوت 10 لایت فاش شده که این گوشی را با جک هدفون و سبک طراحی شبیه به دیگر محصولات جدید سامسونگ نشان می‌دهد.

رندرهای جدیدی منتسب به یکی از گوشی‌های آینده‌ی سامسونگ فاش شده است. این بار افشاگر معروف OnLeaks موفق به کشف رندرهای گلکسی نوت ۱۰ لایت شده و مشخص می‌کند که ظاهر این گوشی چگونه است. شاید نکته‌ی اصلی که در این تصاویر مشخص است، این بوده که گلکسی نوت ۱۰ لایت برخلاف برادر پرچم‌دارش دارای جک هدفون است. هرچند این اتفاق به دلیل میان‌رده بودن نوت ۱۰ لایت قابل پیش‌بینی بود و سامسونگ هنوز در گوشی‌های میان‌رده‌ی خود از جک هدفون استفاده می‌کند.

رندرهای نوت ۱۰ لایت نسبتا تاریک هستند؛ اما به‌راحتی می‌توان دریافت که طراحی کلی این گوشی میان‌رده با فرم گلکسی A91، گلکسی اس ۱۰ لایت، گلکسی A51 و حتی گلکسی اس ۱۱ شباهت‌های زیادی دارد؛ مانند آن دستگاه‌ها، نوت ۱۰ لایت حتی با وجود دوربین سه‌گانه، از قاب عریض و مستطیلی شکل برخوردار است. این سبک طراحی را سامسونگ برای اولین‌بار در گوشی میان‌رده‌ی گلکسی M30s استفاده کرد و به‌نظر می‌رسد که از آن در تمام گوشی‌های آینده‌ی خود بهره خواهد کرد.

رندرهای سامسونگ گلکسی نوت 10 لایت از وجود جک هدفون خبر می‌دهند

بنا به‌گفته‌ی OnLeaks، ابعاد گلکسی نوت ۱۰ لایت ۱۶۳/۹ در ۷۶ در ۸/۶ میلی‌متر بوده که ابعاد کلی آن با گلکسی نوت ۱۰ پلاس که ۱۶۲/۳ در ۷۷/۲ در ۷/۹ میلی‌متر است، برابر خواهد بود. اندازه‌ی صفحه‌نمایش فعلا نامشخص است؛ اما به‌نظر می‌رسد که از پنل ۶/۷ یا ۶/۸ اینچی استفاده می‌کند. در بخش مشخصات فنی، نوت ۱۰ لایت دارای تراشه‌ی اگزینوس ۹۸۱۰ با ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی در کنار اندروید ۱۰ است. قلم اس پن بلوتوثی و حسگر اثر انگشت درون صفحه‌نمایش، از دیگر مشخصات این گوشی است.

رندرهای سامسونگ گلکسی نوت 10 لایت از وجود جک هدفون خبر می‌دهند

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت و زمان عرضه‌ی گلکسی نوت ۱۰ لایت در دست نیست؛ البته قبلا شایعه شده بود که میان‌رده‌ی سامسونگ اواخر این ماه در هند به‌صورت رسمی معرفی می‌شود. باید منتظر ماند و دید که تا چه حد این خبر صحت دارد و نسخه‌ی «لایت» گلکسی نوت ۱۰ چقدر مقرون‌به‌صرفه است.

نظر شما در مورد طراحی گلکسی نوت ۱۰ لایت چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران زومیت به اشتراک بگذارید.

قیمت به‌روز و مشخصات فنی و هر اطلاعات موردنیاز دیگر برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی سامسونگ را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های سری نوت، S ،‌M و A سامسونگ و گالری تصاویر رسمی این محصولات دردسترس خواهد بود.

.btncamp.btncamp:hover.btncamp a

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان