حمایت ارکان حکومت از طرح مثلث توسعه اقتصادی یک پدیده جدید در کشور است


حمایت ارکان حکومت از طرح مثلث توسعه اقتصادی یک پدیده جدید در کشور است

مشهد- ایرنا- رییس دفتر رییس جمهوری گفت: اینکه در طرح مثلث توسعه اقتصادی، فرهنگی خراسان رضوی، استاندار، امام جمعه، رییس دادگستری و بخش خصوصی زیر یک تفاهمنامه سرمایه‌گذاری را امضا می‌کنند یک پدیده جدید در کشور محسوب می‌شود.

محمود واعظی روز پنجشنبه در نشست صمیمی با دانشجویان در مشهد به مناسبت روز دانشجو افزود: ارزیابی‌های ما از دوره مدیریت آقای رزم‌حسینی در استان کرمان، نشان می‌دهد ایشان یکی از استاندارهای موفق کشور بوده‌اند و اقدامات توسعه‌ای قابل توجهی در استان کرمان انجام داده‌اند.
وی با اشاره به توسعه استان کرمان مبتنی بر طرح اقتصاد مقاومتی ادامه داد: در حال حاضر با مدیریت آقای رزم‌حسینی اقدامات اقتصاد مقاومتی در استان خراسان رضوی با عنوان طرح مثلث توسعه اقتصادی، فرهنگی برای توسعه پایدار این استان به جریان افتاده که امنیت، صمیمیت و یکپارچگی امروز در این استان نشان موفقیت این طرح است.
واعظی گفت: امیدوارم توسعه اقتصادی که در خراسان رضوی آغاز شده است با حمایت مسوولان و مردم به سرانجام خوبی برسد چرا که اقدامات قابل توجه در عرصه مدیریتی با تلاش یک گروه یا دستگاه به تنهایی پیش نمی‌رود و مردم استان باید حامی این طرح باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...