فرماندار اردبیل: از آرای مردم در انتخابات مجلس صیانت می‌کنیم


فرماندار اردبیل: از آرای مردم در انتخابات مجلس صیانت می‌کنیم

اردبیل -ایرنا- فرماندار اردبیل تاکید کرد که آرای مردمی را بعنوان امانت ارزشمند دانسته و از تک تک آن‌ها صیانت می‌کنیم.

مسعود امامی یگانه روز پنجشنبه در جلسه انتخاب هیات اجرایی انتخابات شهرستان اردبیل با اشاره به وظایف خطیر اعضای این هیات افزود: مجریان در انتخابات دخالت نداشته و رای و انتخاب مردم هر آنچه باشد مورد احترام بوده و باید پاس داشته شود.

وی همچنین حمایت و حراست از حق و حقوق داوطلبان نمایندگی مجلس را جزو وظایف هیات‌های اجرایی ذکر کرده و اظهارکرد: برای این هیات گرایش، پست و مقام داوطلبان اهمیتی نداشته و پرونده همه داوطلبان با نگاه کاملا برابر و بر اساس قانون مورد بررسی قرار گرفته و در باره آنها نظر داده می‌شود.

امامی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را مورد تاکید قرار داده و بیان کرد: انتخابات مظهر مردمسالاری دینی بوده و هر چه میزان مشارکت در آن بیشتر باشد به نفع نظام و کشور می‌باشد.

به گفته وی، هیات اجرایی و دیگر مجریان تلاش خود را برای فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم فراهم خواهند کرد.

فرماندار اردبیل با بیان اینکه زمینه برگزاری انتخابات سالم و بی‌طرفانه در اردبیل فراهم شده است ، گفت: ۶۵۰۰ نفر اعم از مجریان ، ناظران و ماموران انتظامی و قضایی در برگزاری انتخابات در این شهرسیتان حضور خواهند داشت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل نیز در این جلسه با تاکید بر حفظ و حراست از آرای مردم بعنوان امانتی گرانقدر بر بی‌طرفی اعضای هیاتهای اجرایی و نظارت و دیگر مجریان انتخابات تاکید کرد.

طباطبایی افزود: کوچکترین رفتار و اقدام مجریان و دست‌اندرکاران انتخابات مورد توجه و رصد مردم است و می بایست همه آنها با حفظ بی‌طرفی خود در اجرای باشکوه انتخابات تلاش کنند.

در این جلسه که با حضور ۳۰ تن از معتمدان شهرستان اردبیل برگزار شد اعضای اصلی و علی البدل هیات اجرایی انتخابات انتخاب شدند.

حوزه انتخابیه اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین سه نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش