دیدار وزیر بهداشت و درمان با خانواده شهید جنیدی در پیشوا


دیدار وزیر بهداشت و درمان با خانواده شهید جنیدی در پیشوا

تهران- ایرنا- وزیر بهداشت و درمان در جریان سفر به شهرستان پیشوا، با حاجیه خانم جنیدی، مادر 4 شهید سرافراز ایران اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

سعید نمکی در دیدار با خانواده شهیدان جنیدی، با تقدیر از ایثار و از خودگذشتگی خانواده معظم شهدا، حرکت در مسیر شهدا را وظیفه مسئولان دانست.
وی با اشاره به بازدید از پروژه بیمارستان نیمه تمام شهرستان پیشوا گفت: بیمارستان نیمه تمام شهرستان پیشوا، توسط دانشگاه آزاد احدا شده که اگر مقرر شد دانشگاه آزاد بیمارستان را تکمیل کند، وزارت بهداشت آماده کمک به تکمیل این پروژه است و در صورت واگذاری به دولت، عملیات اجرایی بیمارستان مادر تخصصی را بلافاصله شروع می کنیم.
وی اظهار کرد: یک فرد به عنوان نماینده ویژه وزارت بهداشت به منظور پیگیری امور پروژه های بهداشت و درمان منطقه جنوب شرق استان تهران تعیین می‌گردد.
نمکی با اشاره به لزوم توجه به مناطق روستایی و حاشیه ای شهرستان پیشوا گفت: یک میلیارد تومان اعتبار به تکمیل پروژه مرکز خدمات جامع سلامت روستای قلعه سین با ۵۵۰ مترمربع زیربنا اختصاص خواهد یافت.
وزیر بهداشت و درمان خاطرنشان کرد: همچنین اعتبار لازم جهت احداث مرکز خدمات جامع سلامت روستای یوسف رضا و توسعه مرکز سلامت روستای طارند اختصاص می‌یابد.
وی افزود: استقرار دو پایگاه اورژانس جاده ای و شهری پیشوا از سوی دانشگاه شهید بهشتی پیگیری و مصوبات لازم برای احداث آن اخذ شود.
نمکی خاطرنشان کرد: به منظور ارتقای خدمت رسانی به مردم شهرستان پیشوا، خدمات رادیولوژی و آزمایشگاهی شهید مهتدی به صورت شبانه روزی ارائه شود.
وزیر بهداشت و درمان گفت: با توجه به نیاز شهرستان پیشوا به سه دستگاه آمبولانس، فعلا یک دستگاه در اختیار شبکه بهداشت قرار می دهیم و در اولین فرصت دو دستگاه آمبولانس دیگر تخصیص می‌یابد.
پیشوا با ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی