رعایت قوانین و مقررات در پژوهشگاه ICT شرط اصلی توجه به معیشت همکاران


رعایت قوانین و مقررات در پژوهشگاه ICT شرط اصلی توجه به معیشت همکاران

یزدانیان در جلسه هیات رئیسه بر لزوم توجه به معیشت همکاران با رعایت قوانین و مقررات تاکید کرد‌.

رعایت قوانین و مقررات در پژوهشگاه ICT شرط اصلی توجه به معیشت همکارانبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دکتر وحید یزدانیان در جلسه هیات رئیسه پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن تاکید بر توجه به معیشت همکاران، تحقق این امر را منوط به رعایت قوانین و مقررات دانست و گفت: پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان یکی از زیر مجموعه های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تابع قوانین و آیین نامه های ابلاغ شده از وزارت متبوع است.

وی توجه به معیشت همکاران را امری ضروری دانست و اشاره کرد: این امر بایستی به سیستمی برای افزایش انگیزه کارکنان و پژوهشگران تبدیل شود.

دکتر یزدانیان گفت: برنامه راهبردی پژوهشگاه باید هر چه سریعتر تدوین و تکمیل گردد و در این برنامه موضوع ساماندهی نیروی انسانی، تجاری سازی محصولات، تنوع سبد درآمد و ... در نظر گرفته شود.

رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد : نتایج عملکردی پژوهشگاه بایستی برای جامعه مخاطبان درونی و برونی ، با اتخاذ روش های مناسب اطلاع رسانی گردد تا هویت وجودی این پژوهشگاه تثبیت شود.

وی همدلی و همراهی همه مدیران و کارکنان را لازمه تحقق چشم انداز پژوهشگاه دانست و افزود : امروز مهمترین اقدام ما حفظ وحدت رویه و تنش زدایی در مجموعه است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی مجری کلید اسرار از دختر و همسر جذابش برای اولین بار + بیوگرافی و عکی های خصوصی !