تصاویر جاسوسی خودروی Mercedes EQS فاش شد


تصاویر جاسوسی خودروی Mercedes EQS فاش شد

به تازگی تصاویر جاسوسی Mercedes EQS در فضای مجازی فاش شده است که اطلاعات تازه‌ای از این خودرو به ما می‌دهد.

تصاویر جاسوسی خودروی Mercedes EQS فاش شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مرسدس در حال تولید خودروی جدیدی است که گویی از آینده به سال ۲۰۱۹ سفر کرده و اکنون در برابر دوربین‌های تیزبین جاسوسان فناوری قرار گرفته است. این خودروی جدید Mercedes EQS نام دارد و به هیچ خودروی دیگری از خط تولید برادران و خواهرانش شباهت ندارد.

شکل خمیده بدنه این خودرو شباهت زیادی به CLS دارد، اما با وجود دیگر بخش‌هایی که از لابه‌لای استتار این دستگاه مشاهده می‌کنیم طراحی ظاهری Mercedes EQS دراماتیک‌تر است. تاکنون چندین مدل اولیه دیگر در آزمایش زمستانی دیده شده که توجه بسیاری از طرفداران این برند را به خود جلب کرده است.

تصاویر جاسوسی خودروی Mercedes EQS فاش شد

تصاویر جاسوسی Mercedes EQS

این خودرو دقیقا مانند رقیب خود Tesla Model S، به جای طراحی سدان سایر رقبای خود یعنی پورشه تایکان و آئودی E-Tron GT از پیکربندی عملی بهتری استفاده می‌کند. اگر چراغ‌های ساده خودروی جدید مرسدس شما را نگران کرده است باید بگوییم که این‌ها تنها مدل اولیه هستند به احتمال خیلی زیاد در نسخه نهایی جای خود را به یک مدل جذاب‌تر و کارآمد‌تر می‌دهند. این چراغ‌ها تنها از مدل اولیه آمده و به زودی باید عوض شوند. گفته می‌شود در نسخه نهایی که به بازار می‌رسد طراحی‌های چراغ‌ها مدرن شده و اندازه آن‌ها گسترش می‌یابد.

تصاویر جاسوسی خودروی Mercedes EQS فاش شد

طراحی خارجی Mercedes EQS

مطمئنا طرفداران تیزبین این شرکت متوجه شده‌اند که نمونه اولیه مرسدس EQS با خودرویی که در این تصاویر مشاهده می‌شود، متفاوت است. دستگیره درب خودرو در این تصاویر با نمونه اولیه متفاوت است، زیرا آن چیزی که ما مشاهده می‌کنیم یک نمونه ساده است، اما آن‌چه که در نمونه‌های اولیه و طراحی مفهومی دیده می‌شد یک نسخه فانتزی بود که از همان اول مشخص بود قرار نیست در طراحی اصلی دیده شوند.

تصاویر جاسوسی خودروی Mercedes EQS فاش شد

این دسته‌های فانتزی در نمونه‌های اولیه کلاس S نیز دیده شده بودند. در بخش جلویی از طراحی استفاده شده که از جذابیت خودرو کم می‌کند، اما نباید سریع درباره آن نظر دهیم، زیرا همانطور که پیشتر گفتیم قسمت‌هایی از نمونه اولیه تا نسخه آخر تغییر خواهند کرد. دلیل بسته بودن بخش مشبک جلویی خودرو هم نبود موتور احتراقی در این نمونه است که نیاز به خنک کننده داشته باشد.

تصاویر جاسوسی خودروی Mercedes EQS فاش شد

طراحی داخلی Mercedes EQS

تصاویر بخش‌های داخلی هنوز منتشر نشده‌اند و ما طراحی آن را نمی‌دانیم. اما در اکتبر گذشته تصاویری از یک نمونه اولیه فاش شده بود که به ما می‌فهماند طراحی داخلی مرسدس EQS شباهت زیادی به کلاس S دارد.

تصاویر جاسوسی خودروی Mercedes EQS فاش شد

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟