اتحاد موثرترین راه حل برای مسئله فلسطین است


اتحاد موثرترین راه حل برای مسئله فلسطین است

صابر ابو مریم: دشمن شناسی و اتحاد موثرترین راه حل برای مسئله فلسطین است

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از اسلام آباد، رئیس بنیاد فلسطین پاکستان دشمن شناسی را در سایه اتحاد و همبستگی کشور‌های اسلامی موثرترین راه حل مسائل پیش روی جامعه اسلامی به ویژه مسئله فلسطین قلمداد کرد.

"صابر ابو مریم"، رئیس بنیاد فلسطین پاکستان در مقاله‌ای با عنوان "مسئله فلسطین و اتحاد اسلامی" نوشت: دشمن شناسی، توطئه شناسی و راه خنثی کردن توطئه‌ها و دشمنی ها، در سایه همبستگی و همکاری گسترده اسلامی مهمترین راه حل مسائل پیش روی جامعه اسلامی است.
این تحلیلگر پاکستانی با اشاره به بیانات اخیر آیت الله العظمی سید علی خامنه‌ای رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران مبنی بر لزوم ادامه حمایت از مقاومت مردم مظلوم فلسطین تاکید کرد: اگر کشور‌های اسلامی با انگیزه تشکیل امت بزرگ اسلام دور هم جمع شوند، هیچ قدرتی توان تجاوز و تعرض به سرزمین‌های اسلامی را نخواهد داشت، اما وابستگی‌ها، جاه‌طلبی‌ها و فساد است که امت اسلامی را از هم دور کرده است.
وی با بیان اینکه آمریکا از ابتدا رویکرد اشغالگرایانه اسرائیل در فلسطین، کمک‌های فراوان اقتصادی، نظامی و سیاسی را در راستای بقای اسرائیل انجام داده است تصریح کرد: یکی از مهمترین عوامل تشدید تروریسم در خاورمیانه حمایت چشم بسته آمریکا از رژیم صهیونیستی و حمایت از گروه‌های تروریستی بوده است.
وی با بیان اینکه حضور داعش در منطقه نیز بخشی از اهداف آمریکا برای حمایت و اهداف اشغالگریانه اسرائیل بود، افزود: خوشبختانه این نقشه و توطئه مشترک آمریکا و رژیم صهیونیستی به موقع از سوی مسلمانان شناسایی و خنثی شد.
«ابو مریم» ادامه داد: دشمن شناسی بخش جدایی ناپذیر اتحاد اسلامی در راستای مبارزه با استکبار جهانی است.
وی تاکید کرد: کشور‌هایی اسلامی که به جبهه استکبار جهانی اجازه کارشکنی و تفرقه اندازی میان مسلمانان می‌دهند، در آینده از عواقب نفوذ غرب در جامعه اسلامی در امان نخواهند بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید