بسته پیشنهادی PSG برای واگذاری امباپه(عکس)


نشریه‌ آاس اسپانیا مدعی شد رئال در تابستان آینده برای جذب کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن اقدام خواهد کرد و باشگاه پاریسی نیز توقعات خاص خود را خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه پس از درخشش فوق العاده در موناکو در سال ۲۰۱۷ به پاری سن ژرمن پیوست. ستاره فرانسوی پی اس جی تا سال ۲۰۲۲ با این باشگاه قرارداد دارد اما با این وجود طی ماه های گذشته شایعات زیادی درباره انتقال او به یک باشگاه دیگر مطرح شده است؛ موضوعی که هر روز بیشتر از قبل به آن دامن زده می‌شود.

رئال مادرید محتمل ترین مقصد برای کیلیان امباپه در صورت جدایی از پاری سن ژرمن است. زین الدین زیدان، سرمربی کهکشانی‌ها، بارها از علاقه خود به امباپه صحبت کرده است. باشگاه رئال مادرید نیز هیچگاه احتمال جذب این ستاره جوان را رد نکرده است.

بسته پیشنهادی PSG برای واگذاری امباپه(عکس)

حالا و در همین رابطه نشریه‌ آاس چاپ شهر مادرید در شماره امروز خود به واکنش پی اس جی در صورت رسیدن پیشنهاد رئال اشاره کرده است. آاس مدعی شده که پی اس جی در صورتی امباپه را به رئال خواهد داد که وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی جوان به علاوه یک مبلغ گزاف را از رئال دریافت کند. همچنین آاس در ادامه مدعی شده که لئوناردو، مدیر ورزشی برزیلی پاری سن ژرمن، وینیسیوس جونیور را یک بازیکن آینده دار میداند و علاقه زیادی به جذب هم وطن خود دارد؛ موضوعی که می تواند به انتقال امباپه به رئال مادرید کمک کند.

وینیسیوس، پدیده ۱۹ ساله رئال مادرید، این روزها شرایط خوبی را تجربه نمی کند و زین الدین زیدان نیز علاقه‌ای به استفاده از او نشان نداده است؛ موضوعی که ادامه آن احتمال جدایی ستاره برزیلی از جمع لوس بلانکوس را افزایش خواهد داد.

بسته پیشنهادی PSG برای واگذاری امباپه(عکس)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن