بازارهای کشورهای غرب آسیا میادین مناسب کالاهای گیلان


بازارهای کشورهای غرب آسیا میادین مناسب کالاهای گیلان

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: بازارهای اوراسیا، کشورهای غرب آسیایی و... می توانند میادین خوبی برای کالاهای گیلان باشند.

آیت الله فلاحتی امروز در حاشیه مراسم راه اندازی واحد صنعتی کاشی خزر، گفت: توسعه و رونق بخش صنعت استان به اندازه فرهنگ و سیاست برای ما مهم است.

وی افزود: اگر بخواهیم مسیر کارها در بخش اقتصاد مانند گذشته باشد نمی توانیم در بازارهای روز دنیا با تولیدات سایر کشورها رقابت کنیم و باید خود را مجهز کنیم.

فلاحتی ادامه داد: مدیر فعلی کاشی خزر که از استان دیگر کشور به گیلان آمده اند بدانند که هرکس دلسوز و تلاشگر برای استان ما باشد فرزند گیلان محسوب می شود.

وی خواستار بکارگیری و اشتغالزایی جوانان گیلانی شد و خاطرنشان کرد: اتکا به جوانان گیلان منجر خواهد شد در بخش های مختلف از جمله کشاورزی و صنعت اتفاقات خوبی رقم بخورد.

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: استان های مجاور استان هم می توانند میادین خوبی برای عرضه کالاهای گیلانی باشند و باید برنامه ریزی های لازم در اینخصوص انجام شود.

وی تاکید کرد: سازمان صمت تمهیداتی رادر بیرون عرضه فراهم کند تا بازارهای خوبی از آن کالاهای داخلی کسب شود.

فلاحتی با بیان اینکه با توسعه و توجه به بخش های مختلف بیکاری جوانان منطقه رفع می شود، ادامه داد: گیلان جوانان تحصیلکرده خوبی دارد که می توانند کمک حال اقتصاد استان باشند.

امام جمعه رشت افزود: محکم کاری از توصیه های پیامبر اسلام است این در حالیست که در کشورهای دیگر رعایت می شود و ما با ساخت کالاهای خوب و محکم می توانیم بازارهای خوبی را در دنیا از آن خود کنیم.

فلاحتی با اشاره به ظرفیت های بزرگ گیلان تصریح کرد: از همه سرمایه گذاران علاقمند و توانمند دعوت می کنیم که برای توسعه استان و کشور به استان ورود کنند.

حسن صابری مدیرعامل واحد صنعتی کاشی خزر در ادامه این مراسم گفت: این واحد 1361 به ثبت رسیده است و فراز و فرودهای زیادی را طی کرده است.

وی افزود: در سال 94 مشکلاتی موجب تعطیلی این کارخانه شد تا اینکه تیرماه امسال پیشنهاد خرید این واحد صنعتی به ما داده شد.

وی تصریح کرد: امیداریم از این پس به طور پیوسته تولید این کارخانه فعال باشد.

مدیرکارخانه تصریح کرد: از هفته آینده به صورت سرخ بندی شده و گریل، تولیدات این واحد روانه بازار خواهد شد.

وی با اشاره به تجهیزات روز این کارخانه از ایتالیا گفت: تا دوماه آینده کاشی خزر یک راه اندازی خواهد شد. و در مجموع 400نفر وارد جذب کار خواهند شد.

مدیر این کارخانه گفت: ما برای صادرات تولیدات برنامه ریزی می کنیم و برای تحقق این امر نیاز به حمایت و همکاری داریم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا