فعالیت انتخاباتی کاندیداها رصد می‌شود


فعالیت انتخاباتی کاندیداها رصد می‌شود

رئیس ستاد انتخابات استان به سلامت انتخابات و تدوین طرح امنیتی برای امنیت انتخابات مجلس اشاره کرد و گفت: در این خصوص دستگاه‌های ذی ربط آمادگی کامل دارند.

نورمحمد فردی امروز پنجشنبه ۱۴ آذر در جلسه ستاد انتخابات استان با اشاره به بازدید از حوزه‌های انتخابیه فرمانداری‌های کرج، فردیس و اشتهارد و حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان گفت: در این بازدیدها امکانات، تجهیزات و زیرساخت‌های مورد نیاز به طور کلی آماده بود و مورد خاصی مشاهده نشد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در این بازدیدها نشست‌های مستمری با فرمانداران استان تشکیل داده ایم تا چالش‌های احتمالی بررسی و تدابیر لازم در زمان مناسب اتخاذ شود.

فردی با بیان اینکه تمامی وظایف اجرای انتخابات بر عهده هیات اجرایی است ادامه داد: این هیات وظایفی همچون رسیدگی به صلاحیت داوطلبان، تعیین تعداد شعب اخذ رای و انتخاب عوامل اجرایی برای شعبات اخذ رای را عهده دار هستند.

وی بیان کرد: معتمدانی که به عنوان هیات اجرایی انتخاب می شوند باید دارای ویژگی هایی همچون بومی منطقه یا دست کم سه سال سکونت در منطقه، داشتن سواد خواندن و نوشتن، التزام علمی به اسلام و جمهوری اسلامی و حُسن شهرت باشند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با اشاره به اینکه فعالیت‌های داوطبین شرکت در انتخابات رصد می‌شود، اظهار داشت: تعیین تعداد شعب اخذ رای بر عهده هیات اجرایی است.

وی همچنین به سلامت انتخابات و تدوین طرح امنیتی برای امنیت انتخابات مجلس اشاره کرد و گفت: در این خصوص دستگاه‌های ذی ربط آمادگی کامل دارند.

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: فرمانداری ها موظف اند بر اساس برنامه زمانبندی شده انتخابات هر روز کار مربوط به آن روز را انجام دهند و از طرفی فرمانداران بدون هماهنگی حق خروج از حوزه انتخابیه را ندارند.

وی در پایان بر برنامه ریزی مناسب جهت آموزش کلیه عوامل اجرایی در سطح استان تاکید کرد و گفت: کلیه عوامل اجرایی و دست اندرکاران انتخابات باید آموزش کامل را طی کنند زیرا پروسه انتخابات یک پروژه فنی است و باید کلیه عوامل اجرایی به آن مسلط باشند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !