مازنی: انتخابات آزاد کمترین هزینه برای شنیدن صدای مردم است


مازنی: انتخابات آزاد کمترین هزینه برای شنیدن صدای مردم است

تهران - ایرنا- عضو فراکسیون امید در حاشیه نام‌نویسی برای دور یازدهم انتخابات مجلس، گفت: انتخابات آزاد کم هزینه ترین راه برای شنیدن صدای مردم و برون رفت از مشکلات وبحران ها است.

«احمد مازنی» روز پنجشنبه در حاشیه نام نویسی داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران، گفت: کشور در حوزه داخلی و بین الملل در شرایط سختی قرار دارد و در تحریم ظالمانه آمریکا قرار داریم، در داخل هم مشکلاتی وجود دارد به ویژه پس از قضایای اخیر که طیف‌های مختلف مردم را درگیر کرد، نقدهای جدی وجود دارد.

نماینده مردم تهران تاکید کرد: انتخابات آزاد کم هزینه‌ترین راه برای شنیدن صدای مردم و برون رفت از این مشکلات و بحران ها است.

وی با تاکید بر اینکه باید لیست شکل بگیرد، ادامه داد: پس از انتخابات ممکن است ائتلاف‌هایی را شاهد باشیم بنابراین در آینده به این موضوع ورود می کنیم.

مازنی کمیسیون مدنظر خود در مجلس یازدهم را کمیسیون فرهنگی عنوان و تصریح کرد: بیشترین تجربه را در فعالیت های اجتماعی و فرهنگی دارم و علاقه مندم آن چه در کمیسیون فرهنگی شروع کردم، ادامه دهم.

وی درباره عدم حضور محمدرضا عارف و سرلیستی مسعود پزشکیان گفت: این موضوع را از عارف بپرسید اما سرلیست هم پس از تائید صلاحیت ها مشخص می‌شود.

عضو فراکسیون امید ابراز امیدواری کرد که همه کسانی که دل در گرو ایران اسلامی دارند، در کل فرایند انتخابات شرکت کنند.

مازنی در واکنش به انتقادات به مجلس دهم، گفت: معتقدم مجلس دهم با ائتلاف هایی که در آن شکل گرفت به شکلی بود که هیچ اکثریت و اقلیت مشخصی وجود نداشت و سه فراکسیون آن مجلس هم کارآیی لازم را نداشتند.

وی ادامه داد: امیدوارم با لیست های شفاف و حضور جریان های اصیل، مجلس به کارآیی لازم برسد و با ترکیب سیاسی‌تر قابلیت کار سیاسی و فراکسیونی را داشته باشیم.

مازنی درباره ائتلاف اصلاح طلبان با جریان اصولگرایی معتدل گفت: اگر ائتلافی هم کنیم پس از تشکیل مجلس یازدهم است. تا قبل از انتخابات، ائتلاف معنایی ندارد اما در شرایط فعلی، تقاضا می‌کنم همه گروه‌های سیاسی با مواضع سیاسی شفاف وارد شوند.

وی درباره هزینه های انتخاباتی‌اش بیان کرد: طلبه هستم و چون به فایده فکر می‌کنم برای انتخابات هزینه کمتری را صرف می‌کنم. درگذشته هزینه نکردم این بار هم هزینه‌ای پیش بینی نشده است. کسانی که به من رأی دادند و ما را مورد حمایت معنوی قرار دادند و هزینه کردند، همان‌ها هزینه می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو