جزئیات تازه‌ای از فیلم جدید اسکورسیزی با نام Killers of the Flower Moon مشخص شد


جزئیات تازه‌ای از فیلم جدید اسکورسیزی با نام Killers of the Flower Moon مشخص شد

پس از پخش فیلم مرد ایرلندی از نت‌فلیکس، حالا اخباری در مورد فیلم جدید اسکورسیزی با نام Killers of the Flower Moon منتشر شده است تا بدانیم این پیرمرد ایتالیایی-آمریکایی سینما فعلا قصد بازنشستگی ندارد! از سال 2017 شایعاتی در مورد ساخت فیلمی بر اساس کتاب Killers of the Flower Moon، اثر دیوید به کارگردانی مارتین... نوشته جزئیات تازه‌ای از فیلم جدید...

پس از پخش فیلم مرد ایرلندی از نت‌فلیکس، حالا اخباری در مورد فیلم جدید اسکورسیزی با نام Killers of the Flower Moon منتشر شده است تا بدانیم این پیرمرد ایتالیایی-آمریکایی سینما فعلا قصد بازنشستگی ندارد!

از سال 2017 شایعاتی در مورد ساخت فیلمی بر اساس کتاب Killers of the Flower Moon، اثر دیوید به کارگردانی مارتین اسکورسیزی به گوش می‌رسید، اما طی این مدت تمام تمرکز اسکورسیزی بر روی ساخت فیلم پرهزینه مرد ایرلندی بود و حالا بعد از پایان یافتن آن پروژه، رودریگو پرتیو فیلم‌بردار محبوب او که باهم در ساخت آثار بزرگی همچون گرگ وال استریت، سکوت و مرد ایرلندی همکاری داشته‌اند از آغاز رسمی پروسه ساخت فیلم Killers of the Flower Moon در مارس 2020 خبر داده است.

جزئیات تازه‌ای از فیلم جدید اسکورسیزی با نام Killers of the Flower Moon مشخص شدجزئیات تازه‌ای از فیلم جدید اسکورسیزی با نام Killers of the Flower Moon مشخص شد

هنوز اطلاعاتی از بازیگران نقش اصلی این فیلم در دسترس نیست، ولی بر اساس برخی گزارشات لئوناردو دی کاپریو و رابرت دنیرو برای ایفای دو نقش در این اثر در نظر گرفته شده‌اند، اما هیچ چیز رسما تایید نشده است.

اریک راث که فیلم‌نامه اثر موفق و ستایش شده‌ای همچون فارست گامپ را در کارنامه دارد، برای نوشتن قصه فیلم جدید اسکورسیزی انتخاب شده است. داستان رمان قاتلان ماه کامل در سال 1920 و پیرامون یک کشتار و قتل‌هایی زنجیره‌ای میان قبیله‌ای از سرخپوستان روایت می‌شود. در آن سال‌ها در زمین‌های سرخپوستان اوسیج نفت پیدا می‌شود و آن‌ها به ثروتی باد آورده می‌رسند، اما یک رشته قتل خیلی زود خوشبختی‌شان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. حل معمای این قتل‌ها یکی از اولین پرونده‌های مهم پلیس فدرال آمریکا بود و با توجه به سبک فیلم‌سازی که از اسکورسیزی سراغ داریم، این قصه پتانسیل موفق شدن در دنیای سینما را دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403