نگاهی عمیق به گران‌ترین شاسی‌بلند دنیا…


نگاهی عمیق به گران‌ترین شاسی‌بلند دنیا…

نظر کلی شما درباره‌ی خودروهایی با استایل نامتقارن چیست؟ بله برای مثال درباره اولین نسل هیوندای ولوستر (با دو درب در یک سمت و یک درب در سمت دیگر) یا این شاسی‌بلند کارلمن کینگ صحبت می‌کنیم. اگر این اولین باری است که نام کارلمن کینگ را می‌شنوید باید آماده‌ی تماشای ویدئویی شوید که ادعا می‌کند... The post نگاهی عمیق به گران‌ترین شاسی‌بلند دنیا…...

نظر کلی شما درباره‌ی خودروهایی با استایل نامتقارن چیست؟ بله برای مثال درباره اولین نسل هیوندای ولوستر (با دو درب در یک سمت و یک درب در سمت دیگر) یا این شاسی‌بلند کارلمن کینگ صحبت می‌کنیم. اگر این اولین باری است که نام کارلمن کینگ را می‌شنوید باید آماده‌ی تماشای ویدئویی شوید که ادعا می‌کند گران‌ترین شاسی‌بلند دنیا را به نمایش می‌گذارد.

نگاهی عمیق به گران‌ترین شاسی‌بلند دنیا…
در این ویدئو می‌توانیم با برخی جزئیات کینگ آشنا شویم. این کلیپ طراح کینگ یعنی آقای لوسیانو دامبروسیو را معرفی کرده و او نیز می‌گوید در طراحی بدنه‌ی این شاسی‌بلند ترسناک از بتموبیل بکار رفته در فیلم دارک نایت الهام گرفته است. او زبان طراحی کارلمن کینگ را به عنوان “طراحی الماس” توصیف می‌کند.

او می‌گوید:

بجای تلاش برای یافتن ترکیبی عالی از سطوح تلاش کردیم تا شکست‌هایی در سطوح ایجاد کنیم. این خودرو باید بزرگ و غالب می‌بود و درعین‌حال گیرایی خیلی بیش‌ازحدی نداشت. کینگ بی‌شک خودرویی منحصربه‌فرد است.


طراحی خودرو قطعاً منحصربه‌فرد است اما زیر پوست آن تکنولوژی بسیار معمولی‌ای بکار رفته است. این خودرو بر پایه فورد F-550 شکل گرفته و از پیشرانه 10 سیلندر 6.8 لیتری با قدرت 420 اسب بخار استفاده می‌کند. در خبرهای قبلی ادعا شده بود حداکثر سرعت این خودرو به خاطر وزن 5896 کیلوگرمی‌اش تنها 140 کیلومتر در ساعت است اما طراح خودرو در این ویدئو می‌گوید حداکثر سرعت کینگ می‌تواند 220 کیلومتر در ساعت باشد.

نگاهی عمیق به گران‌ترین شاسی‌بلند دنیا…
او اظهار می‌دارد:

با توجه به ابعاد خودرو می‌توانید تصور کنید که در حال راندن یک فیل هستید؛ اما این خودرو بسیار منعطف بوده و سواری خوبی دارد.


و حالا به قیمت می‌رسیم! به‌منظور توجیه عنوان گران‌ترین شاسی‌بلند دنیا، کینگ بهای حدود 1 میلیون دلاری برای نسخه پایه داشته و اگر تمامی آپشن ها را سفارش دهید قیمت آن به بیش از 3 میلیون دلار هم خواهد رسید.

[دانلود ویدئو]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مرکز اسرائیلی: تا آتش‌بس نشود، حملات یمن ادامه خواهد داشت