راهکار استراماچونی برای برد شهرخودرو چیست؟!


راهکار استراماچونی برای برد شهرخودرو چیست؟!

استقلال با یک تغییر نسبت به ترکیب بازی قبلی به مصاف شهر خودرو می‌رود. نوشته راهکار استراماچونی برای برد شهرخودرو چیست؟! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

راهکار استراماچونی برای برد شهرخودرو چیست؟!

ترکیب احتمالی استقلال مقابل شهر خودرو
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | ۱۲:۴۱
راهکار استراماچونی برای برد شهرخودرو چیست؟!

استقلال با یک تغییر نسبت به ترکیب بازی قبلی به مصاف شهر خودرو می‌رود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حساس‌ترین دیدار از هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر عصر امروز و از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف شهر خودرو می‌رود. آبی پوشان در این دیدار از حسین حسینی درون دروازه استقلال می‌کنند و در سیستم بازی این تیم با استراماچونی مثل همیشه از ۳ دفاع مرکزی استفاده خواهند کرد.
در این دیدار به دلیل مصدومیت سیاوش یزدانی این بازیکن در ترکیب اصلی حاضر نیست و محمد دانشگر به جمع نفرات اصلی اضافه خواهد شد.
دو هافبک دفاعی استقلالی‌ها در این بازی علی کریمی و مسعود ریگی است و هروویه میلیچ و وریا غفوری هم مدافع – هافبک آبی‌ها در این سیستم استقلال هستند که در کناره‌ها و در سمت چپ و راست به میدان می‌روند و فرشید اسماعیلی هافبک هجومی استقلال در این دیدار است.
خط حمله استقلا‌ل هم از مهدی قائدی و شیخ دیاباته تشکیل می‌شود. مهاجم مالیایی استقلال در تمرینات دچار آسیب دیدگی جزئی شده بود، ولی با تلاش کادر پزشکی به این بازی رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تهران رکورددار چند قلوزایی