ساخت 24 پروژه مشارکتی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در شهرجدیدهشتگرد


ساخت 24 پروژه مشارکتی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در شهرجدیدهشتگرد

کرج- ایرنا- عضو هیأت مدیره شرکت عمران شهر جدید هشتگرد استان البرز از آگهی فراخوان مشارکت در ساخت 24 پروژه مشارکتی با مبلغ سرمایه‌گذاری بالغ بر  28 هزار میلیارد ریال خبر داد.

محسن مجذوب اظهار داشت: از بهمن ماه سال گذشته تاکنون ۳۹ تفاهم‌نامه فی‌مابین شرکت عمران و بخش خصوصی برای احداث ۱۰ مجتمع مسکونی، ۴۰ پروژه تجاری، ۹ پارک و فضای سبز و ۷ باب مدرسه منعقد گردیده است.

وی افزود: از این تفاهم‌نامه‌ها ۲ مورد منجر به قرارداد شده که شامل ساخت مجتمع تجاری در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۷۶۷ مترمربع و فضای سبز در زمینی به مساحت ۲۲ هزار و۹۶۸ مترمربع در قالب یک قرارداد و مجتمع مسکونی به مساحت ۳۰ هزار و ۹۴۱مترمربع و یک باب مدرسه ۱۲ کلاسه در قالب قرارداد دوم در مجموع به ارزش ۲ هزار و ۷۶۰ میلیارد ریال بوده و از جمله طرح‌های در حال اجرا در شهرجدیدهشتگرد است.

مجذوب اظهار داشت: ۲۹ تفاهم‌نامه‌ نیز در 2 مرحله به فراخوان گذاشته شده‌اند که فراخوان اول شامل ۵ پروژه مسکونی است که طی آن سرمایه گذار مشخص شده و در زمان حاضر دو مجتمع مسکونی ویلایی با برآورد سرمایه‌گذاری به مبلغ ۳ هزار میلیارد ریال در حال انعقاد قرارداد است.


عضو هیأت مدیره شرکت عمران شهر جدید هشتگرد افزود: ۲۴ تفاهم نامه نیز که شامل پروژه مسکونی و تجاری هستند هفته گذشته فراخوان شده و سرمایه‌گذاران اسناد مزایده را خریداری و شرکت عمران در حال انتخاب سرمایه‌گذار است.

مجذوب اظهار داشت: ۱۰ تفاهم‌نامه باقیمانده نیز از دستور کار خارج و برای طرح اقدام ملی در نظر گرفته شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار