شهرداری با پیمانکاران استفاده‌کننده از کودکان قطع همکاری می‌کند


شهرداری با پیمانکاران استفاده‌کننده از کودکان قطع همکاری می‌کند

تهران- ایرنا- رییس سازمان بهزیستی درباره پیگیری‌های این سازمان پس از انتشار کلیپ آزار کودک زباله گرد در فضای مجازی گفت: شهرداری قول داد، با پیمانکارانی که از کودکان برای موضوع بازیافت استفاده کنند، قطع همکاری کند.

وحید قبادی دانا روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا با بیان این مطلب افزود: رسیدگی به موضوع کودکان زباله‌گرد بر عهده شهرداری تهران است. در همین راستا و پس از انتشار کلیپ آزار کودک زباله‌گرد در فضای مجازی، با شهرداری تهران در این زمینه جلسه‌ای برگزار کردیم.

وی ادامه داد: طی این جلسه مسوولان شهرداری قول دادند با پیمانکارانی که در این زمینه همکاری نکنند و از کودکان برای موضوع بازیافت استفاده کنند، قطع همکاری کند.

رئیس سازمان بهزیستی در پاسخ به پرسش خبرنگار ایرنا درباره نقش مردم و سازمان های مردم نهاد در کاهش این قبل اتفاقات خاطرنشان کرد: به طور قطع موثر است و در روزهای آینده نشست هم اندیشی را با سمن‌های(سازمان‌های مردم نهاد) فعال در حوزه حمایت از کودکان کار و خیابان با حضور مسوولان مربوطه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در محل سازمان بهزیستی خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: به محض تنظیم و هماهنگی تاریخ، جلسه برگزار خواهد شد.

قبادی دانا پیش از این در واکنش به انتشار ویدیوی آزار یک کودک زباله‌گرد، اعلام کرده بود که سازمان بهزیستی به این موضوع ورود می‌کند و تا حصول نتیجه پیگیری‌های خود را ادامه خواهد داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!