وزیر بهداشت: یک هزار پروژه درمانی در کشور افتتاح می‌شود


وزیر بهداشت: یک هزار پروژه درمانی در کشور افتتاح می‌شود

تهران- ایرنا- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: یک هزار پروژه درمانی جدید تا پایان امسال در مناطق مختلف کشور افتتاح می‌شود.

سعید نمکی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک در جمع خبرنگاران گفت: تا پایان امسال، یک هزار پروژه درمانی جدید در مناطق مختلف کشور افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد تا بخشی از نیازهای این حوزه برطرف شود.
وی افزود: تا پایان امسال به صورت میانگین هر هفته ۵۰ پروژه را با تمام سختی‌ها و مشکلات در حوزه تامین منابع مالی ناشی از نبود بودجه و تحریم ها، به بهره‌برداری می‌رسانیم.
وی اظهار کرد: بیش از ۸ هزار و صد تخت جدید به وضعیت موجود تخت‌های بیمارستانی کشور که با اولویت مناطق کمتر توسعه یافته و محروم همراه خواهد بود.

وزیر بهداشت: یک هزار پروژه درمانی در کشور افتتاح می‌شود


وزیر بهداشت با اشاره به سفر یک روزه به شهرستان‌های جنوب شرق تهران اظهار کرد: امروز برای بازدید از بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان قرچک حضور یافته ایم تا کاستی ها و مشکلات شهرستان را از نزدیک رصد کنیم.
وی گفت :بیمارستان شهید ستاری با نحوه ای از مدیریت جدید برون سپاری اداره می‌شود که البته مشکلاتی وجود دارد که بخشی به گذشته و بخشی به نحوه مدیریت برمی‌گردد.
نمکی گفت: این بیمارستان مشکلاتی در حوزه سی‌تی‌اسکن دارد که دستور پیگیری داده شد که به زودی مجوز تامین این دستگاه نیز صادر می‌شود.

وزیر بهداشت: یک هزار پروژه درمانی در کشور افتتاح می‌شود


وی در خصوص تامین نیروی انسانی برای مراکز بیمارستانی گفت: رئیس دانشگاه علوم پزشکی فردی کاردان با سابقه و متخصص است که در کنار معاونت درمان، ارزیابی ها را در خصوص تامین نیروی انسانی در دستور کار قرار خواهد داد و بعد ازین سفر طبق روال همیشه مسائل را بررسی و گزارشات را جمع بندی خواهیم کرد تا در حوزه تامین نیروی انسانی و تجهیزات ایرادات را برطرف کنیم.
شهرستان قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !