نجات کودک 5 ساله سنندجی از درون کانال تهیه هوا + عکس


نجات کودک 5 ساله سنندجی از درون کانال تهیه هوا + عکس

حوادث رکنا: کودک 5 ساله ای در سنندج که بر اثر بی‌احتیاطی به داخل داکت یک آپارتمان سقوط کرده بود، با تلاش آتش نشانان نجات پیدا کرد.

به گزارش رکنا، معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج روز پنجشنبه در این رابطه اظهار داشت: روز گذشته پسر پنج ساله‌ای به همراه مادر خود به پشت بام رفته بود که بر اثر بی احتیاطی به داخل گودال داکت (کانال تهویه هوا) آپارتمان پنج طبقه سقوط کرد.

صالح زندی افزود: بلافاصله پس از تماس با سامانه ۱۲۵ از ایستگاه مرکزی، ۲ دستگاه خودرو سنگین و ۹ آتش نشان برای نجات کودک به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه کودک هنگام شستن روی سقف شیشه‌ایی داکت بخاطر شکستن شیشه به پایین سقوط کرده بود، اضافه کرد: پس از گرفتن پیام صوتی کودک و صحبت کردن با او آتش نشانان متوجه شدند، کودک سالم است، لذا عملیات امداد و نجات را آغاز کردند.

معاون‌ عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: با تلاش تیم‌عملیاتی این سازمان، کودک بدون کوچکترین آسیبی و با ایمن‌ترین شیوه از داخل گودال‌ داکت خارج و برای اطمینان خاطر از طریق اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

هشت ایستگاه آتش نشانی فعال و مجهز در سنندج وجود دارد که شامل سه ایستگاه در نواحی منفصل و پنج ایستگاه در مناطق مرکزی است، ایستگاه‌های آتش‌نشانی این شهرستان با ۱۶۶ نفر نیرو، خدمات مختلفی را به شهروندان ارائه می دهد که ۱۴۲ نفر از این نیروها، عملیاتی هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان