فولکس تی-راک کابریولت، اولین کراس‌اوور روباز آلمانی


فولکس با تولید نسخه کابریولت تی-راک، وارد کلاس جدید و کمیابی می‌شود که بجز رنجروور و نیسان تاکنون کسی شجاعت کافی برای ورود به آن را نداشته است. این نه تنها اولین محصول آلمانی‌ها در این کلاس است بلکه تنها مدل کابریولت در سبد محصولات فعلی فولکس نیز محسوب می‌شود. تی-راک کابریولت در اوایل سال... The post فولکس تی-راک کابریولت، اولین کراس‌اوور روباز...

فولکس با تولید نسخه کابریولت تی-راک، وارد کلاس جدید و کمیابی می‌شود که بجز رنجروور و نیسان تاکنون کسی شجاعت کافی برای ورود به آن را نداشته است.

فولکس تی-راک کابریولت، اولین کراس‌اوور روباز آلمانی
این نه تنها اولین محصول آلمانی‌ها در این کلاس است بلکه تنها مدل کابریولت در سبد محصولات فعلی فولکس نیز محسوب می‌شود. تی-راک کابریولت در اوایل سال جاری معرفی شد و اکنون فولکس‌واگن این خودرو را در تأسیسات Osnabrück آلمان به روی خط تولید می‌فرستد. جایی که پورشه کیمن نیز تولید می‌شود.

فولکس تی-راک کابریولت، اولین کراس‌اوور روباز آلمانی
تی راک کابریولت چیزی فراتر از یک کراس‌اوور است که انتظار دارید. این خودرو می‌خواهد لذت رانندگی در خارج از جاده یا در جاده‌های خارج شهری را به نحو متفاوتی ارائه کند. نیرویی که از پیشرانه یک لیتری سه سیلندر توربوی این خودرو خارج می‌شود 114 اسب بخار است و نسخه 4 سیلندر 1.5 لیتری توربو هم قدرتی 148 اسبی دارد. این نیرو تنها به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود و می‌توان برای آن گیربکس شش سرعته دستی یا هفت سرعته دوکلاچه خودکار را انتخاب نمود.

فولکس تی-راک کابریولت، اولین کراس‌اوور روباز آلمانی
سقف نرم بازشونده تی راک، می‌تواند در ظرف مدت 9 ثانیه و حداکثر تا سرعت 30 کیلومتر بر ساعت خودرو، باز شود. فولکس این خودرو را در دو نسخه استایل و R لاین ارائه می‌کند. نسخه Style شامل چرخ‌های 17 اینچی، روشنایی محیطی و روکش داخلی چرم است و نسخه R-Line مجهز به چراغ‌های مه شکن، صندلی‌های اسپرت و چرخ‌های 19 اینچی اختیاری است. سایر گزینه‌های قابل سفارش مانند سیستم صوتی Beats و سیستم اطلاعات و سرگرمی با نمایشگر 11.7 اینچی هم موجود است.

فولکس تی-راک کابریولت، اولین کراس‌اوور روباز آلمانی


فولکس تی راک کابریولت تا فصل بهار وارد بازار نخواهد شد و احتمال کمی هم وجود دارد که وارد بازار آمریکا شود. حتی نسخه‌های معمولی تی راک نیز پا به آمریکا نخواهند گذاشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(ویدئو) لحظه هدف قرار گرفتن چند ریز پرنده در آسمان اصفهان توسط پدافند هوایی