فرار افراد خوش‌شانس در آخرین لحظات از مرگ حتمی


در این مطلب ویدئویی را مشاهده خواهید کرد که نشان می‌دهد چطور برخی افراد خوش‌شانس از مرگ حتمی جان سالم به‌ در برده‌اند.

فرار افراد خوش‌شانس در آخرین لحظات از مرگ حتمیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که گاهی با شنیدن شرح یا دیدن تصاویر حوادث ساده‌ای که منجر به مرگ باورنکردنی افراد شده است، شوکه می‌شویم، در مقابل جان سالم به‌ در بردن برخی افراد از حوادثی وحشتناک ما را حیرت‌زده می‌کند. در این مطلب ویدئویی از تعدادی از موقعیت‌های خطرناک و دلهره‌آور را که افراد مختلف با خوش‌شانسی توانسته‌اند از آن جان سالم به در ببرند، مشاهده می‌کنید.

یکی از صحنه‌ها دختر جوانی را نشان می‌دهد که حین طی کردن عرض خیابان ناگهان در مقابل کامیونی که با سرعت زیاد در حال حرکت است قرار می‌گیرد. این دختر در حالی که با سرعت می‌دود، موفق می‌شود در آخرین لحظه از مرگ حتمی نجات یابد. صحنه دیگر مرد جوانی را در حال عبور از جاده‌ای در خارج از شهر نشان می‌دهد. در حالی که این مرد از خودرویی که با سرعت نزدیک می‌شود کاملا بی‌خبر است او پس از برخورد خودرو به پایش که حتی منجر به پرت شدن کفشش به کنار جاده می‌شود از این حادثه جان سالم به‌ در می‌برد.

در صحنه‌ای دیگر در حالی که کودک خردسال با مادرش در حال قدم زدن در کنار خیابان است و مادر او در عملی خطرناک فرزندش را در سمت چپ خود در معرض خطر قرار داده است، ناگهان کودک به داخل خیابان می‌دود. در این لحظه در حالی که مینی‌بوسی که از مقابل در حرکت است فاصله چندانی با زیرگرفتن کودک ندارد به‌ طرزی معجزه‌آسا راننده آن موفق به کنترل خودرو می‌شود و این کودک از مرگ حتمی نجات می‌یابد.

در ادامه می‌توانید این ویدئوی دیدنی را مشاهده کنید:

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عجیب  الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی! + عکس