کار آسان مدعیان مقابل حریفان/ جدال جذاب ذوبی‌ها و شاگردان سامری در آبادان


کار آسان مدعیان مقابل حریفان/ جدال جذاب ذوبی‌ها و شاگردان سامری در آبادان

رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال امروز با برگزاری 7 دیدار در شهر‌های مختلف کشور پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ‌برتر بسکتبال کشور در هفته دهم، امروز پنجشنبه با برگزاری ۷ دیدار در شهر‌های مختلف کشور پیگیری می‌شود.

دیدار تیم های بسکتبال نیروی زمینی و شورا شهرداری قزوین‌ از ساعت ۱۸ در تالار بسکتبال آزادی برگزار می شود که برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است.

کار آسان مدعیان مقابل حریفان/ جدال جذاب ذوبی‌ها و شاگردان سامری در آبادان

تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در خانه میزبان ذوب آهن مهران حاتمی است. این بازی برای ذوبی‌ها مهم است و می‌تواند در جایگاه آن‌ها تاثیر زیادی داشته باشد، آن‌ها اگر چه شروع خوبی در این مسابقات نداشتند، اما رفته رفته بهتر شدند و حالا شرایط خوبی دارند.

تیم بسکتبال مهرام هم در بازی آسان باید در بندر عباس با شهرداری این شهر بازی کند. شاگردان هاشمی تا به اینجا تنها یک باخت داشته اند و هفته گذشته هم شهردادی گرگان قدرتمند را شکست دادند. البته شاگردان هنگامی هم اگرچه شروعشان خوب نبود، اما حالا شرایط خوبی دارند.

پتروشیمی بندر امام هم در خانه میزبان توفارقان آذر شهر است. این بازی می‌تواند جذاب، دیدنی و پر امتیاز باشد. شاگردان کوهیان تا اینجای کار بیشترین امتیاز را در لیگ گرفته اند و شرایط خوبی دارند، توفارقان هم اگرچه خیلی خوب نتیجه نگرفته، اما بازی‌های زیبایی به نمایش گذاشته است.

شیمیدر قم هم در این هفته کار آسانی دارد و باید در شهر کرد به مصاف رعد پدافند برود. شاگردان اسلامی تیم چهارم جدول هستند و شرایط خوبی دارند، در عوض نماینده شهرکرد در رتبه یازدهم قرار دارد و شرایطش خیلی خوب نیست.

کار آسان مدعیان مقابل حریفان/ جدال جذاب ذوبی‌ها و شاگردان سامری در آبادان

شهرداری گرگان در خانه کار آسانی در پیش دارد و باید با مس قعر نشین بازی کنند. شاگردان شاهین طبع هم تنها یک باخت داشته اند و شرایط خوبی دارند. اما شاگردان کسایی پور تنها در یک بازی برنده بوده اند.

اکسون تهران هم در دیگر بازی از ساعت ۱۶ در مشهد به مصاف آویژه صنعت می‌رود. این بازی برای ۲ تیم میانه جدولی اهمیت زیادی دارد.

انتهای پیام/

نگاهی به بازی‌های هفته دهم لیگ برتر بسکتبال

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...