دومین محفل «شب‌های شعر اعتراض» با محوریت طنز برگزار می‌شود


دومین محفل «شب‌های شعر اعتراض» با محوریت طنز برگزار می‌شود

دومین شب از «شب‌های شعر اعتراض» با محوریت شعر طنز در شهرستان ادب برگزار می‌شود. به گزارش شیرین طنز ، به نقل از شهرستان ادب،... ادامه مطلب... نوشته دومین محفل «شب‌های شعر اعتراض» با محوریت طنز برگزار می‌شود اولین بار در پایگاه خبری شیرین طنز. پدیدار شد.

دومین شب از «شب‌های شعر اعتراض» با محوریت شعر طنز در شهرستان ادب برگزار می‌شود.

به گزارش شیرین طنز ، به نقل از شهرستان ادب، موسسه شهرستان ادب با مشارکت ستاد امر به معروف و نهی از منکر دومین شب از «شب‌های شعر اعتراض» را با محوریت شعر طنز برگزار می‌کند. جمعی از شاعران طنزپرداز کشورمان اشعار خود را در این برنامه می‌خوانند. این مراسم روز پنج‌شنبه ۱۴آذر از ساعت ۱۵ در محل این موسسه فرهنگی هنری برگزار خواهد شد.

شاعران و طنزپردازانی چون ناصر فیض، محمدرضا ترکی، امید مهدی نژاد، اسماعیل امینی، عباس احمدی، سعید طلایی، محمدرضا درخشان، محمدحسن صادقی، سید امیر سادات موسوی، علیرضا یعقوبی، محمدحسین مهدویان، نسیم نژادجعفری، ملیحه رجایی، علی‌محمد مودب و علی داودی از جمله میهمانان این شب شعر هستند که سروده‌های خود را برای علاقمندان ادبیات خواهند خواند.

شب‌های شعر اعتراض

گفتنی‌ست پیش از این نخستین شب از شب‌های شعر اعتراض با محوریت شعر آیینی، در شهریورماه ۱۳۹۸ با حضور جمعی از شاعران آیینی کشورمان در موسسه شهرستان ادب برگزار شده بود.

حضور در دومین «شب شعر اعتراض» ، که در محل موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب به نشانی خیابان شریعتی، بالاتر از سه‌راه طالقانی، پلاک ۱۶۸ برگزار می‌شود، برای عموم علاقمندان آزاد است.

مؤسسه فرهنگی هنری «شهرستان ادب» در سال ۱۳۸۹ به همت گروهی از شاعران و داستان نویسان نخبه کشور تأسیس شد. این موسسه در مدت کوتاه فعالیت خود، توانسته است به عنوان پایگاهی برای تولید متن و تربیت استعدادهای جوان شعر کشور در حوزه ادبیات متعهد مطرح شود.

راه‌اندازی گروه‌های شعر و داستان در مؤسسه، انتشار ۱۶۰ عنوان کتاب در حوزە شعر و داستان -که بیشترین جوایز را در جشنواره‌های معتبر ملی کسب کرده‌اند و نیز عنوان ناشر نمونه سال ۱۳۹۳ را برای موسسه به ارمغان آورده است-، تدوین شناخت‌نامه‌های شاعران و جلسات منظم شعرخوانی و نقد آثار و کارگاه داستان، نشست‌های تخصصی ادبی، فراخوان‌های شعر با موضوعات مختلف که هر کدام منشا ایجاد جریان‌های موثری در سراسر کشور شده‌اند، از جمله فعالیت‌های مؤثر این مؤسسه بوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید