مشکلات لرستان با همفکری و همدلی مردم و مسوولان برطرف می شود


مشکلات لرستان با همفکری و همدلی مردم و مسوولان برطرف می شود

خرم‎آباد - ایرنا - امام جمعه بروجرد گفت: در استان لرستان مشکلات بسیاری درحوزه‎های مختلف وجود دارد که با همکاری، همفکری و همدلی مردم و مسوولان برطرف می شوند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی روز پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرمآباد در سالن همایش های جهاد کشاورزی لرستان اظهارداشت: اعتماد رهبری مهم و جای تبریک دارد و این مسوولیتها زمینه خدمت گذاری به مردم است.

وی افزود: در طول تاریخ تشییع علما ستارگانی بودند که ایمان بشریت را منور کرده که اعتبار روحانیت برگرفته از این بزرگان است و رسالت سنگینی بر دوش دوحانیون گذاشته شد.

امام جمعه بروجرد بیان کرد: این پرچم را رهبری برافراشته و با اعزام نمایندگان به استان این رسالت را در استانها دنبال می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تاکید کرد: ۱۰۰ درصد آماده همکاری با نماینده جدید ولی فقیه در لرستان هستیم زیرا این مهم مورد تاکید مقام معظم رهبری است و باید با همفکری ائمه جمعه و مدیران برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات استان رصد شده است، تاکید کرد: امربه معروف و نهی از منکر باید در استان باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.
امام جمعه بروجرد ادامه داد: عرضه لباس اسلامی در بروجرد در نظر گرفته شده است
حجت الاسلام والمسلمین حسینی یادآور شد: اصراف و پذیرایی در مجالس تحریم زیاد صورت میگیرد که باید با فرهنگ سازی این مهم برطرف شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)