جاده‌های کوهستانی استان اردبیل برفی است


جاده‌های کوهستانی استان اردبیل برفی است

اردبیل - ایرنا- با ورود سامانه سرد و بارشی به استان اردبیل مناطق شمالی این استان از روز پنجشنبه شاهد بارش باران بوده و در شهرستان‌های مرکزی و جنوبی آن نیز بارش برف گزارش شده و برای گذر از جاده‌های کوهستانی داشتن زنجیرچرخ الزامی است.

بر اساس اعلام مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل، هم‌اکنون در گردنه حیران در جاده نمین - آستارا، گردنه صائین در جاده نیر - سراب ، گردنه الماس در جاده خلخال - اسالم و جاده‌های رضی - گرمی ، اردبیل - سرعین بارش برف و جاده پارس‌آباد - اصلاندوز نیز بارش باران در جریان است.

این مدیریت با اعلام باز بودن تمامی جاده‌های استان از رانندگانی که قصد عبور از مناطق کوهستانی استان اردبیل را دارند، خواست تا خودرو خود را به زنجیرچرخ مجهز کنند.

هواشناسی استان اردبیل نیز اعلام کرد که سامانه بارشی تا روز یکشنبه آینده در استان باقی مانده اما اوج فعالیت آن از روز پنجشنبه تا ظهر روز جمعه خواهد بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل نیز با اشاره به آمادگی و هماهنگی دستگاه‌های اجرای ذی‌ربط از شهروندان خواست تا از سفرهای غیرضروری در چند روز آینده خودداری کرده و نکات ایمنی را رعایت کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی