راهنمای تور ویژه گردشگران خارجی


اگر جزو گردشگران خارجی هستید که به ایران سفر می کنید، یا اگر مهمانی خارج از ایران دارید، این مطلب به شما کمک می کند. حتما می دانید یکی از بهترین راه های دیدن هر کشوری سفر با تور است. چه کسی در تمام مدت سفر با تور در کنار شماست و به شما کمک می کند تا سفرتان به بهترین شکل ممکن پیش برود؟ بدون شک راهنمای تور. پس داشتن راهنمایان مسلط، آگاه و متعهد یکی...

اگر جزو گردشگران خارجی هستید که به ایران سفر می‌کنید، یا اگر مهمانی خارج از ایران دارید، این مطلب به شما کمک می‌کند. حتما می‌دانید یکی از بهترین راه‌های دیدن هر کشوری سفر با تور است. چه کسی در تمام مدت سفر با تور در کنار شماست و به شما کمک می‌کند تا سفرتان به بهترین شکل ممکن پیش برود؟ بدون شک راهنمای تور. پس داشتن راهنمایان مسلط، آگاه و متعهد یکی از مهم‌ترین بخش‌‌ها‌ی هر تور است. به جز این، لازم است که راهنمای تور به زبان شما تسلط داشته باشد یا بتوانید به زبان انگلیسی با او صحبت کنید. در تورهای دالاهو تمام این نکات در نظر گرفته شده تا گردشگران خارجی و مهمانان شما سفر راحتی داشته باشند و از دیدن ایران لذت ببرند. در این مورد بیشتر بخوانید.

راهنمای تور ویژه گردشگران خارجی

آژانس ما، با سال‌‌ها‌ تجربه و آموزش، مفتخر است اعلام کند راهنمایان تورهایش افرادی بسیار باتجربه، حرفه‌ای و توانمند هستند، و همگی گواهی این کار را دارند (کارت مخصوص راهنمایان تور). این گواهی نشان ‌می‌دهد سازمان گردشگری ایران کیفیت کار آن‌‌ها‌ را تأیید کرده است. راهنمایان ما، در طول سال، دوره‌‌ها‌ی مختلفی را ‌می‌گذرانند، زیرا ارتقای اطلاعات به معنی کیفیت بالاتر تور برای مهمان‌‌ها‌ست.

لیدرهای ما آزمون‌‌ها‌ی زیادی را ‌می‌گذرانند. آنها به جغرافیای ایران تسلط کامل دارند، اطلاعات‌شان در مورد مناطق تاریخی، حیات وحش و مسائل محیطی کامل است و خود را در قبال تورها و مهمان‌‌ها‌ مسئول و متعهد ‌می‌دانند.

راهنمای تور ویژه گردشگران خارجی

ما، با در نظر گرفتن تفاوت زبان، به راهنماهای تورهای‌مان آموزش ‌می‌دهیم که به زبان‌‌ها‌ی انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی و ترکی صحبت کنند تا مشکلی از نظر زبان برای مهمان‌‌ها‌ وجود نداشته باشد. همچنین بنا به نیاز شما، لیدرهای دیگری هم معرفی ‌‌می‌‌کنیم که به سایر زبان‌ها مسلط باشند.

برای مشاهده نسخه انگلیسی این مطلب کلیک کنید: Tour Guide



1398/09/14 | کد مطلب: 4028
برچسب‌ها: تورهای ورودی
راهنمای تور ویژه گردشگران خارجی
راهنمای تور ویژه گردشگران خارجی سپیده اقتداری
راهنمای تور ویژه گردشگران خارجی

کارشناس ارشد فلسفه هنر، مترجم و ویراستار، علاقه‌مند به خواندن و نوشتن.


تهیه و تدوین: تحریریه دالاهو
لطفا در نشر دانسته‌های خود کوشا باشید.
برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب‌سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.


به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس